S A N N A . D

Ordbajsning...

bandsläpp

Kategori: Allmänt

till hultsfred idag 08.30
..... . ...... . DET SÖG . ..... . ....

Fan va lack jag blir.. nu vet jag inte alls hur jag ska göra..
känns pissigt att betala så mkt för några band bara..
det är inte alls många jag vill se.. HUA ! lesslesslesslessless...

Idag är inte jag på skolan.. Väldigt bra val av mig tycker jag.
känns bra för stunden iaf, sen när allt skolarbete kryper på så
lär jag väl ångra mig.. fast troligast inte!
jag luktar gott ^^

LaStada o köpa present till Captain så småning om.. hua..
jag som är så dålig på sånt.. men meeen. det löser sig nog!

Ser fram emot den 16e Maj också, blir nog bra!

tänkte bara ge favvoRäkan lite cred för sitt inlägg ^^,

24/4... bra dag.. so far ;)

överochut.

Dagens låt - SoulFly - Eye for an Eye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: