S A N N A . D

Ordbajsning...

en lång dag

Kategori: Allmänt

en helt ok dag

Vaknde och gjorde inte spec mkt fram till klockan ett då jag
åkte in till stan och shoppade det sista till Sandra, ett halsband
som jag helt enkelt inte kunde låta bli att köpa till henne ^^
och ett nagellack till mig själv, jag ville också ha något!
Sen satte jag mig på tåget och åkte hemöver.

Kom hem till mammsen och åt middag, satt och pratade med henne
ett tag om sommaren, framtiden, o allt däremellan!
inget hultsfred för sanna. och ingen lägenhet heller. Det känns ok.
Eller ja.. det känns väldigt bra. ska fixa till rummet uppe till mig, så
jag slipper ha lillrummet i källaren, känns mkt bra!
Inget hultsfred nej. Bara bajsband. Vet nästan ingen som ska åka i år.
Det blir MetalTown iaf. Så jävla bra! ILL NIÑO FTW! Fan va glad jag blev!
Åter till ordningen.
Efter jag surrat med mamma ett tag gick jag till födelsedagsbarnet och gav
henne hennes presenter, Hoppas du blev glad, och inte bara låtsades ;P
Jonsson var också där, det var najs. Hoppas ni kommer på måndag förresten :D
Sen gick jag hem o drack kaffe med mamma och fortsatte surra med henne.
Jobbfest den 19e. Det blir nog skoj. På skidstugan, wehoo!
Sen gick jag till BroderDave, där hittade jag honom, sen dök hasse, tobbe
och rune också dit. Alltid lika trevligt. Även om vi inte gör något, hehe.
Inget hultan för de heller, Men dom åker utomlands istället dom.. smart drag.

Och nu sitter jag här hemma i sundsvall igen.. hua.. åksjuk... bleh!
nu ska jag äta en apelsin och kolla på film.

Helt galet men jag har saknat dig idag :O

rogeröver rogerut

Dagens låt är helt klart   Ill niño - What comes around

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    jag blev megaglad. ;D har fö på mig halsbandet nu. och alla som kom efter er lekte med boxningskittet. ;D jag ska ta med mig det till skottland. ^^ haha. och SÅKLART så har jag på mig min ASSNYGGA mp3. jag är kär i den. jag kommer aldrig lämna den ur sikte.. åh.

    2007-04-26 | 11:20:49
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: