S A N N A . D

Ordbajsning...

idag är ingen vanlig dag

Kategori: Allmänt

NEJ DET ÄR CAPTAINS FÖDELSEDAG
- HURRA HURRA HURRA! xD

indeed it is. Jag kommer snart o grattar ^^,

Vad får jag ut av det här?
Vad får du ut av det här?

Jag saknar den gamla goda tiden.
Lika mkt som jag ser fram emot det nya.,,
Det vore bara lite roligare om man visste lite av
vad som komma skall.. meen, det går ju inte..

"Take me out of control, I cant sit here doing nothing,
all alone, I think that I am going to die alone,
I want to be the one I am so take me to my home,
cause I don't belong here, anymore"

Nicklas o Blomman ^^,

Ser fram emot sista april.. Antar jag, hoppas det blir
så bra som jag hoppas att det blir.

Dagens låt: The Last saskatchewan Pirate
Dagens dusch:  alldelesstrax
Dagens frisyr: bleh!
Dagens smink: Pirat.. eller?
Dagens händelse: CAPTAIN 20ÅR!
Dagens planer: GRATTA CAPTAIN
Dagens vill ha: Captains tårta o.O
Dagens saknad:  Captian! (än så länge)
Dagens drog: Captain
Dagens tråkigaste: hmm..
Dagens finaste: Captain
Dagens måste: Captain
Dagens dricka: Piratdricka
Dagens köp: inget.
Dagens mat: Captains tårta ;P
Dagens sjuka: Captain
Dagens kärlek: Captain
Dagens mående: Pirathumör ^^,

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    haha, fan vad söt du är! ^^, TACK! nu ska jag göra tårta. ^^

    2007-04-25 | 11:31:01
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • Malins Niclas säger:

    Jag läser faktiskt din blogg ibland ;|

    2007-04-25 | 15:26:06

Kommentera inlägget här: