S A N N A . D

Ordbajsning...

onsdag 18e April

Kategori: Allmänt

Jävla skitdag..

Orkar inte riktigt skriva något idag.. inget vettigt..
inte för att jag skriver något vettigt annars heller.. ^^

Längtar tillbaka.. till LÄNGESEN.. då allt inte var så jobbigt
och komplicerat.. Men det kanske blir som man gör det..
jag vet inte.. jag har börjat tvivla på det.

Massa i skolan. Ja det har jag.. Massa att göra hemma..
JA det har jag.. Massa att tänka på.. JA det har jag..

saker i framtiden ser väl någorlunda ljusa ut.. men..
inte så långt fram. konfunderad,  ja a.

Nu blir det Linas place!

Jag tror att det är nyttigt för mig.. så jag får känna efter..
men jag säger inte att det jag känner blir bättre.. inte
för min del i alla fall..

Wohooo,

överochut /olycksfågeln sanna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: