S A N N A . D

Ordbajsning...

påsk

Kategori: Allmänt

Glad påsk.. i efterskott..

            
           

Haha , ja det där är väl en liiiten bråkdel av alla kort som knäppts i helgen..
torsdag: åkte tåg 10:25 från sundsvall till ånge med Krille och träffade även Fredrik
på tåget. Det var trevligt. Kom till Ånge - det Blåste!!
Gick hem med min übertunga och jobbiga packning, sen ringde Captain och tyckte
att jag skulle gå dit, så ok då :P Gick till mammsen på jobbet ett tag också..
Jag trodde jag skulle blåsa bort ett tag! Ända tills jag kom fram till station, då fick
jag nämligen annat att tänka på.. det blåste in cirkus 5kg grus i varje öga på mig
och jag såg inget, weheeyy.. Sen blev det galej hos Dave på kvällen. 
Det innehöll bla musikvideos (allt från soad till boy george) benhårsdreads o mkt mer!
Fredag: Bakis AB, ja a! Lillebror fyllde storpojke, fattar inte att han är så gammal
som han är, störtlöjligt! haha ! Var tvungen att vara hemma och vara trevlig med släkten.
Fick bära runt på lilla lilla emil stor del utav dagen/eftermiddagen, han är så goo!
Lillkusin :) fick även främmande från sthlm, och mormor o kent var här, trevligt trevligt..
Drack öl till maten och var allmänt stressad.. jag skulle ju till david på förferk :P
När middagen äntligen var avklarad kilade jag iväg till sandra, som inte ens hade duschat,
vilket gjorde mig ännu mer stressad, om möjligt! När Captain tillslut var klar, så bar det iväg
mot Daves place. När vi kommer dit så är dom påväg därifrån.. Vi tittade på våra skor och drog
slutsatsen att vi stannar nog kvar i Davids lägenhet istället. Så alla drog utom jag o sandra.
Vi var till mackeman en sväng o sa hej till honom , ropen och edlund också. Där fick jag höra
att jag såg vuxen ut kvällen till ära. typ som trettio.. en milf... TACK ... eller ? ojojoj...
Ja grabbarna kom iaf tillbaka till david och det kom mer folk och det blev en hejdundrande
förfest som det brukar bli.. sen blev det smittis! som vanligt där, det enda som är skoj är att
träffa alla människor som man aldrig träffar annars! Jag såg ju även blowball, starkt gjort av mig
att inte missa dem! med tanke på att man alltid missar de som spelar på smittis!
Efterfest and so on. Var hemma vid åttatiden på lördagmorgon. När jag skulle sova klev lillasyster
upp och skulle kolla på barnprogram. HAHA! Jag uppskattar verkligen matrester i kylen när jag kommer
hem från en utekväll kan jag säga. Allra helst när lillebror beställde tacos och det fanns hela kylen
med det när jag kom hem och var hungrig.. mmm.
Lördag:
lördagen bestod mest utav sömn. Mamma o co skulle åka till Leringen, Det var meningen
att jag o sandra skulle med.. jag ringde sandra o frågade om hon skulle med men hon sa nej, och
när jag kände efter så pallade jag nog inte med det, så jag blev hemma. Mamma o co drog iväg
och jag förflyttade mig från sängen till soffan i vardagsrummet. Där sov jag till och från resten av dagen!
CaptainTractor kom o hälsade på på kvällen och vi kollade på film o dona. Var till grabbarna o kollade
in läget där ett tag, sen gick vi hem till mig och kollade på film, en film som SÖG! så jag somnade..
Söndag: jae.. dagen var inte fartfylld, sömn och film.. Gjorde god mat hos marianne o sandra..
Sen gick vi hem till mig igen.. Kan ju säga att ja.. Vi hade lite tråkigt.. så vi köpte lite öl av mammsen,
Satte upp håret i två löjliga pippilotter och lyssnade på ruggigt bra musik från 1996 o framåt.
En äkta tjejkväll! sen gick vi till hasse o spelade drickspel, och blev ännu fullare! och dummare!

Och idag har vi gjort i stort sett samma sak som vi gjort alla andra dagar. Legat o sovit, kollat på
barnfilm och varit allmänt onyttiga.. Så nu när jag ska jobba resten av veckan ska jag se till att
vara lite nyttigare.. det är ju bal o student snart, då kan man inte hålla på såhär ;P

Hua va långt jag har skrivit.. det är inte dåligt ;P haha!

Jag är iaf väldigt glad. Allmänt liksom. Den här helgen har varit speciell.
på många vis! haha! Har iaf haft det KANÜÜÜN med captain!

nwä.. jag pallar nog inte skriva mer.. har em imorn.. det är skönt!

Vet du vad som är jobbigare än en kråka? FYRA kråkor!!
Citerat utav kanin i Nalle Puh.

överochut.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    hah! om någon frågar mig vad jag har gjort i påsk ska jag hänvisa dem till din blogg. ^^ jag orkar inte skriva sådär utförligt. :)

    2007-04-10 | 10:38:09
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: