S A N N A . D

Ordbajsning...

silence

Kategori: Allmänt

hej jag heter sanna och är totalt vädelös

Haha, ja det skulle man kunna säga.. det blev lite festande av
igår ändå, det var trevligt ^^,
Jag såg Stefan på TV, det var riktigt skoj! känner mig lite stolt
då att jag är släkt med han, HAHA!

Tröttast AB idag? jadå, det skulle man kunna säga..

Eftersom jag var värdelös igår ska jag inte vara det idag,
så ikväll blir det lugna gatan. Ska bli skönt! Är inte på nå
humör för nåt annat ändå.

jag är hungrig!

Jag måste nog åka hem till ånge snart, hälsa på Captain :D
      
Hon fyller ju gammnucka till veckan, så man ska väl komma dit
och gratulera. Ska se om jag hittar nå busigt till henne ;D
fast jag brukar vara rätt värdelös på det där..

Btw.. jag och Lina (bästaste allra allra bästa Lina) GICK hem inatt.
Ett jävligt dumt påhitt om jag får säga det själv, det var sjukligt KALLT
och det blåste bajsmycket! Men hem kom vi!


orkar inte skriva mer.. pratar med Sandwa i telefååån ^^,

överochut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: