S A N N A . D

Ordbajsning...

svarta naglar..

Kategori: Allmänt

Alla barnen hade en häst utan min granne
för han hade 1 katt, 1 mamma, 2 hundar nej bara en,
för en dog en i förrgår, 23 kossor, 12 grisar, 82 flugor
och inga spindlar för han tycker ju inte om spindlar.

HAHAHAHA.

ja.. humorn är på topp när man är trött :P

Inlägget heter svarta naglar för det var vad religionslektionen
ägnades åt idag av mig och lina.

stressad? jag? näää, det tror jag väl inte.

Jag längtar tillbaka. Det är så skönt att vara hemma..
hemma hos mamma. Men så himla skönt att vara tillbaka
i lägan också, var ju trots allt bara borta några timmar!

Kaffe o MM, äre bra det? ja det verkar inte bättre hörrni..

-Kan jag få en kopp kaffe utan grädde?
-Vi har ingen grädde.

-Kan jag få en kopp kaffe utan mjölk då?

Jag längtar till den 30e Juni!

RogerÖverRogerUt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: