S A N N A . D

Ordbajsning...

You dont know

Kategori: Allmänt

neh just det.

jag har just kommit fram till att jag har väldigt mkt att göra..

25/4 - CaptainTractor 20 år!!
5/5 - 6/5 - Jobba
18/5 - Studentbal
28/5-1/6 - Natur och friluftsliv A på cykeltur
1/6 - Lärarmiddag
2/6 - Träslaget
5/6 - STUDENTEN

Lalallallalala, JAG TAR SNART STUDENTEN!
Det ser inte så mkt ut.. men det blir mkt.. man har som inte tid
med annat.. där har jag ju inte heller räknat in allt förbannade
skolarbete som man absolut inte får glömma bort..  HUA!
Måste börja packa ur lägan också.. och städa..
Man kanske ska börja med köket eller vad tror ni? HAHA!

Ja.. jag har en hel helg med jobb framför mig.. men men.. det
blir kanske skönt.. dagen idag var ok för det var schysst folk vid
mitt bord.. men ingen av dem ska ju jobba i helgen.. så vi får väl se.
Mamma drog till Leringen igen och Brorsan till pappa.. så här sitter
jag alldeles ensam i det stora huset.. Sällan!?

Ja.. Har fått ett tips tills balen också av Maria.. det låter spännande,
så det blir nog det! Hoppas det är lika bra som hon säger!

Och HÅRET!? Vad ska jag ta mig till.. jag ångrar att jag klippte av mig
det.. men ändå så är jag ruggigt sugen på att klippa kort (are) men nja..
Captain fortsätter tjata om att jag ska göra det.. men jag vågar nog inte.
Alla som känner sanna vet att hon är en fegis. I många lägen!
Men jag kan lika gärna överraska! så det så ;P

Mja.. har kollat på lägenhet.. känns bättre så.. allra helst nu när vi
pratat om det och hon fixar pengarna.. om jag nu kan/får ta den..
det vore ju guld.. så har man nåt i sommar också kanske jag kan bli
av med den till hösten.. om jag har tur.. man vet ju aldrig.. men det ska
väl inte vara sååå svårt kan jag tycka..

Har inget att skriva i det här inlägget egentligen.. så.. ja.. matdags!

ÖverochUt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: