S A N N A . D

Ordbajsning...

5/8 -07

Kategori: Allmänt

Kom hem från Leringen för ungefär en timma sen.

Har varit i stugan med några av de bästa som finns!
Lina Agge Jocke och Malin. Helt kanon har jag haft det! Skönt att få komma
iväg ibland. O sällskapet gjorde inte det hela sämre : P

I fredags kom skjutsade mamma upp mig efter jobbet, Jocke Agge o Lina
åkte bil från stan o var borta i Linas stuga först, sen kom de bort till mig!
Vi drack öl, grillade, åt o hade massa mys. Väldigt trevligt !
På lördagen vaknade jag o min Jocke vid halv åtta och var pigga, så vi klev upp
och satte oss i köket o drack te och lyssnade på radio ^^ sen gick vi o la oss igen!
Klev upp lite senare, Agge o Lina skulle åka till Fränsta o handla, så vi gick ner
på bryggan o fiskade lite. Jag lyckades fastna i en förmodligen förbisimmande fisk,
för han satt på kroken, men inte i munnen, så det var lite synd om den, men men,
vi nackade den ändå - hehe..
Gick upp o kollade på tv o hade massa mys, det tog ju ett tag för tjejerna att
komma tillbaka! haha! de for o duschade i Linas stuga också.
Malin anlände tillochmed före dem! Trevligt! Knäckte ölen direkt ; )
Agge o  Lina kom tillbaka och då fick dom och Jocke fixa mat så gick Jag o Malin till skogs
och plockade blåbär och snackade skit, inte alls dumt! Tog ett tag att komma fram, men
vi fick ihop ett gäng blåbär. Var väl meningen att vi skulle gjort paj då på kvällen men
vi orkade inte.. så det har vi ätit idag istället :D
Vi gick ner o fiskade lite till senare på kvällen, då fick jag upp en till liten firre, och Jocke
fick två! Så det blev grillad abborre senare på kvällen! Vi hade även "poolparty"
senare på kvällen, när vi druckit så pass många öl att vi inte kände att det var skitkallt i vattnet..
Men det var skoj! inte alls dumt! Grillade mashmallows (stava fel?!) - mums!

Nåt annat som är mums är förresten min Babe ^^,
                         
Natur o Friluftslivskursen - hehe, galet men sant !   <3


Nej men tack för en tokhärlig helg ! Helt galet bra har jag haft det, så ni vet!
Hade kunnat knäppa en massa bra bilder och fått med här, och kunnat visa er
hur mys vi faktiskt har haft det.. meeen, Sanna har ju tappat bort sin kamera... så det kan
hända att det blir lite svårt.. ni får försöka förstå ändå!
en sak till önskelistan förresten..

13 dagar kvar!


Jag är glad!
nu blire vila....


ÖverochUt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: