S A N N A . D

Ordbajsning...

chris daughtry

Kategori: Allmänt

As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night
And happiness I've known proves that it's right
Because you're mine, I walk the line


Jag kan inte bestämma mig om jag borde bli arg för att han gjort om
cash's låt, eller om jag bara ska smälta, för det är ju bra.. 8)

trött o vill sova... men kan inte bestämma mig om jag
ska se film eller om jag ska lyssna på musik?
Jag kan inte bestämma mig om jag ska sova ut imorgon eller
om jag ska kliva upp tidigt och göra någon nytta..

bice


jag vet ingenting..

sitter o lyssnar på gamla låtar, det har dykt upp
elvis, cash, beatles o bob dylan... hehe, mys*

"devil in disguise"
"jackson"
 "all you need is love"
"blowin in the wind"


Joakim <3


natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: