S A N N A . D

Ordbajsning...

ledig?

Kategori: Allmänt

tänkte jag säga att jag är idag..

sen slog det mig, att jag är så Jävla Ledig! För jag har inget joobb..
na na na nananaaa, hade jocke sagt där, och agge hade hängt på!
A - "sanna kan inte tända en grill"
J - "na na na nananaa"
A -  "ha haha ha hahaaa"

Haha, ja galet. Jag ska iaf åka till sundsvall med mam o syss snart...
Kan ju bli.. kul.. Jag måste iaf först på blic, sen vill ju jag stanna i stan
o träffa Lina o Agge o Jocke.. meen, vi får se hur det blir !

jag har brunbrända armar ^^

hm! Jag såg en film med lillebror igår, tips från Danne, mkt bra film!
Gillar ni "idrottsfilmer" så är det ett klipp. Värsta skrällen någonsin - det
är en sann historia! Invincible heter den. Har ni läst om Vincent Papale
någon gång, så se filmen! Americansk fotboll ^^

har försökt fixa den där musicblogskiten men det går inte min väg..
så det blir inte nån "dagens låt" för mig... nånsin! HAHA

Nä, nu ska jag klä på mig och fundera på vad som behöver shoppas.
löning idag ju!

Later


j w

Kommentarer

  • Malin säger:

    Trodde du skulle vilja träffa mig med , men icke de : )

    2007-08-24 | 19:04:20

Kommentera inlägget här: