S A N N A . D

Ordbajsning...

stressad

Kategori: Allmänt

här kommer lite bilder..
ni kan ju ignorera datumstämplarna, för de stämmer inte...

              

              

              

                         image178
Alla bilder är från när jag var på Leringen på 65års kalas.. hittade inga roligare : P
1. Jag var o plockade smultron, inte alls dumt!
2. Söta Busiga Grynet! Finaste hunden!
3. Lillebror och Jag vid middagsbordet
4. Bästa Lillasyster ute på bryggan
5. En av fiskarna jag fick - HAHA
6. Lisa, grymme! Även ägare till Grynet
7. Kusin Emma och Syster Matilda
8. En full Sanna o en full Lina i sina snygga tröjor....
9. Fordonet jag tog mig till Lina på, 6,6km, lagomt skakis!!
10. Trubadurerna, hehe, Aston Stig o Lasse
11. Lasse - Världens bästa Lasse
12. Syster och Jag busar
13. Syster jag mår Bäst i solen!

Lev med det, hade inga roligare bilder den här gången.

Har suttit o sökt jobb här nu på kvällskvisten. Hua.. Börjar bli stressad..
Jag vill flytta.. NU! På en gång!
Även stressad över körkortet.. Men jag bestämde mig nog idag för att jag
inte tänker ta det. Mammas förtjänst. Även hennes att jag vill flytta NU ^^, hm!

Jobb imorn, jobb på torsdag, jobb på fredag... Sen så :D

Igår kom mina två mest korkade och samtidigt underbara kompisar hit o sa hej.
Lina o Agge, kikade upp och tog en rök. Vi raggade runt på ett heltomt Ånge och
jagade katter, gasade i "kom-till-mig-kurvan" och lyssnade på Ekot.!
Lagomt trött när jag vaknade imorse, men det är smällar man får ta. Lätt värt det ;)


Nä.. inte mkt att tillägga... Jag är trött

överochut
j w

Kommentarer


Kommentera inlägget här: