S A N N A . D

Ordbajsning...

trött?

Kategori: Allmänt

näee

ja..

åkte till sundsvall i tisdags, tåget var försenat o allt möjligt, är glad att jag
fortfarande har Lars mp3, GULD värd!
For till Lina o umgicks med henne o Agge, väldi trevligt :) balkongen, hehe,
alltid lika trevligt att sitta där ute o snacka skit.
Jocke jobbade till halv tio sen kom han också o fick lyssna på lite skitsnack ;P
sen åkte vi hem till honom. Jag överlevde ; )
På onsdag när vi vaknade, på min LEDIGA dag, så klev vi upp o spelade yatzy,
jag åkte på däng som vanligt, åt frukost o så. Sen skulle jag på Lindgården och
prata med Monica. 20 min innan jag skulle vara där kom vi fram till att bilen inte var
hemma! :O men det löste sig, vi fick leka femton år o skjutsa på moppen ;D
Men jag kom i tid och det gick fint. Inskolning v.36.
Sen åkte vi hem, gjorde mat, haha! och sen plockade vi hallon o gjorde mumsig
hallonpaj - inte alls dumt!
Grisen (;P) hade träning på kvällen så då var jag till Agge o umgicks med henne och
Malin, o Melker, hehe! också myyys : )
Åkte hem idag klockan ett, träffade pappsen en sväng på stan, det är ju inte varje dag
man gör det inte.. Så det var trevligt.
Alltid lika jobbigt att åka, men men, det dröjer väl inte såå länge tills nästa gång för
hoppningsvis, kanske imorn tillochmed, men vi får se!
Jag har iaf haft det massa mys och helt kanon sen i tisdagskväll ! <3


Nu jobbar jag eftermiddag fram tills söndag. Ledig måndag, sen är det jobb till fredag,
då får jag främmande av flickorna - för på lördag smäller det :D


Näe.. blir nog en film o sova nu, kanske blir stan med marlene imorn ju!

Jockis är bäst ^^,

NattiNatti folks!

"the way I are"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: