S A N N A . D

Ordbajsning...

året som gått.

Kategori: Allmänt

trots att det inte är slut men är man göralös på lunchen så är man...

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
javisst, tog körkort ! o Studenten !

2. höll du några av dina nyårslöften?
jag gav inga...

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Danne ! O Dave blev morbror o farbror, o Fredrik fick också en bebis !

4. dog någon som stod dig nära?
Nä 

5. vilka länder besökte du?
har hållit mig i svärje 

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
peeeengar 

7. vilka datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
2007-07-28
, 2007-12-09, 2007-06-05... och såklart 2007-09-26

8. vad var din största framgång 2007?
Skaffade jobb, körkort, bil och lägenhet! 

9. största misstaget?
ja det är ju ganska tydligt...

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
javisst. krasslig har man väl vart..

11. bästa köpet?
hm, hade kunnat säga lägenheten och bilen men... 

12. vad spenderade du mest pengar på?
tågresor
, körkortet, kläder och alkohol (?...)

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja... 

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
ACK så Många

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag var gladare i början än nu... så pass på det !

16. vad önskar du att du gjort mer?
pass.

17. vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt.

18. hur tillbringar du julen?
på eniro sen stöde sen lägan !

19. blev du kär i år?
huh !  ja...

20. hur många one night stands?
pass

21. favoritprogram på TV?
jag som är film-människa... men 2½ men är ju bäst.

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag hatar inte så mkt... 

23. bästa boken du läste i år?
Jag har inte läst en bok på hela året !

24. största musikaliska upptäckten?

Oj, det är så många ! StoneSours nya album var nog dock bäst 

25. något du önskade dig och fick?
Ja...

26. något du önskade dig men inte fick?

Något jag önskar mig men inte får? JA.

27. årets bästa film?
Oh.. det vet jag inte..  

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade Lina o Agge på besök i Ånge o träffade folk,
drack grogg o hade ostkrokar i näsan...
Och hittade på en "dans" med agge till knarkelefanter !

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja...

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
öh?

31. vad fick dig att må bra?
Mina Vänner o musik gör mig alltid glad.

32. vilken kändis var du mest sugen på?
pass. 

33. vem saknade du?
HANNA 

34. de "nya" människorna du träffade?
Jocke, Micke, Lena, Agge, Johan, Sofie, Erik, Fredrik, Magnus,
Och säkert fler ! Men  dom där är dom enda "nya" jag kan komma på !





Javisst, så ser det ut. Men det kommer mera "det gågna året" grejer antar jag,...
när året är slut då...

ENIRO ÄR BAJS... så himla tråkigt.. jobbar till 17:15 - BLÄ
Men det blir cash.


btw, radiodängan som går hela tiden är ju så jobbig att lyssna på.. men ack så sann ! huh !

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you



Herrå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: