S A N N A . D

Ordbajsning...

det finns saker

Kategori: Allmänt

Som jag verkligen inte gillar just nu.

Blandannat fjortisgrabbar som sitter på bussen och spelar musik högt på
deras mobiltelefoner. Hög jävla tv-spelsmusik med nån halvsvensk som rappar
och en överdriven tjejröst som lallar. Nä fyfan.
Och när dom blev tillsagda började dom istället sjunga högt alldeles innan de klev av.
BLÄ!

Jag gillar inte heller fredagar som skulle kunna bli som man tänkt sig,
men som helt enkelt inte blir det, utan något heeelt annat.
BLÄ!

Jag gillar inte heller vädret. Det regnar och är isigt.
BLÄ!

Jag gillar inte heller att jag tappade matlusten. Jag var vrålhungrig och nu bara
försvann det. Så det kommer väl tillbaka senare. Tråkigt nog. Men vi får väl se
vad jag gör då. . .

Jag gillar inte att min Mp3 är död. Jag gillar inte att jobba. Jag gillar inte att åka buss.
Det är mkt jag inte gillar just för tillfället. Det är så mkt att det ger mig magont.
BLÄ!

man kanske bara ska gå o lägga sig o skita i alltihop?

Förresten agge, bikinin var för liten ! typ.

Aja, HejDå!

Kommentarer

  • angiieee säger:

    Förmodligen för att du har större tuttar än mej sanna! ;) Fast den är ju lite liten för mej med! :P

    2007-12-08 | 01:13:47
  • sanna säger:

    a, elle?
    men är den för liten för dig varför sa du inte det då? ;P
    jaja, jag får lösa det på nåt snyggt sätt imorn :P haha !

    2007-12-08 | 23:50:26
  • angiieee säger:

    haha men jag trodde att dina nya arbetskollegor skulle uppskatta att du flashade med brösten, det var därför! ;P

    2007-12-10 | 22:12:10

Kommentera inlägget här: