S A N N A . D

Ordbajsning...

hand of blood

Kategori: Allmänt

Avisst.

Har haft en bra dag! Hade ställt klockan på nio för jag tänkte kliva upp
och vara duktig idag. Men ícke. Jag pallade inte att kliva upp.. . Så jag låg
till halv elva. Tänkte att jag skippar duschen före mötet. Och så gjorde jag,
jag gick dit som ett vidro, men det gör inget - sådeså !
Men jag tror det gick bra iaf. Nu håller jag tummarna till måndag em om resultat.

Perra fick hämta mig på samtrans för jag blev blöt om fötterna !
Sen gjorde jag inte mkt. Funderade på om jag skulle åka bil med perra till stan då,
eller åkat tåg ikväll. Och det blev tåg ikväll ! Mamma kom hem vid fyra och stökade
på sen for hon jag o matilda till Träporten och åt mat. Mums !
Körde även en sväng förbi alby på hemvägen. Om man kan säga så?

Nu skulle jag egentligen suttit o lyssnat på en läsläxa för mamma är o tränar,
men det blev inget av för syrran var en tjurskalle, så hon gick o la sig istället.
så nu tänker jag gå ner o duscha, packa väskan, hinna med en fika med mamma,
glögg såklart ; D
Lillebror kan inte vara med för han har magsjuka... Ouäää!
Sen kliver jag på tåget och åker mot Sundsvall. Ska ju jobba fre lör sön mån.
Och från stationen vandrar jag till navet för att ta bussen till Sparvhöksvägen :D

Pratade även med Anlo idag. Det känns kung !

Har förresten vart allmänt osocial idag. Men det var precis vad jag kände för.
Man får ha sånna dagar ibland ! sådeså.

Inte länge kvar nu...

PUSSHEJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: