S A N N A . D

Ordbajsning...

jahapp

Kategori: Allmänt



Sitter ensam på jobbet.. BARA jag på HELA jobbet... hoppas det kommer nån snart..
Var SÅ nära på att stanna hemma idag. Jag är helt slutkörd. Full rulle hela tiden..
Men snart blir det lite lov iaf. .

Var o firade jul hos pappa igår efter jobbet - trevligt ! Jag, robert, jerry, pappa, inger,
micke , christer o ida. Spelade hockeyspel på kvällen mot Jerry - HAHA, jag åkte på rådäng...
Men det är väldigt kul! Måste nästan skaffa mig ett själv !

Idag åker jag hem o packar sen mot Ånge efter jobbet. Mittlandia hägrar ikväll hur
knepigt det än låter ! Alla kommer ju hem och det enda man gör hela kvällen är att heja
på folk o prata "gamla minnen" sen sist man träffades (förra juldan brukar det vara ....)
men det blir trevligt.

Jag slog nog rekord i julhälsningar igår iaf. Har aldrig fått så många sms som jag fick
igår. Heeelt galet.. TACK alla :D

Zea, Rosen, Kim Ö, Victor, Linner, PA, Krille S, Foppa, Olle, Stefan S,
MAhnus J, Tommy, Lövet, Sara, Acke, Niklas A, Johan H, mamma,
Magnus H, Anders J, Lars, JanErik, Holma, Agge, Lina, Östlund, Madde,
Nicklas F, Lejpan, Timmy, Bea, Tobbe, Tony, Andreas Ö, Lela, Angelica L,
Elin, Jonte, Jocke, David, Micke W, Steve, Fredrik W, MangeMyt, Emil,
Sandra E, Frasse, Stölle, CG, Hasse, George, Lasse T, Annelill,
Fredrik E, Marlene, Bollen, Perra, Catrin, Jonka, Johan S, Henkan,
Inger, Jens, Fritte, Carro, Gabben, Josef, Jesper, Ivar
m.fl !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: