S A N N A . D

Ordbajsning...

pass

Kategori: Allmänt

Pass på allt idag.

Jag är så Glad. Jag är så Nervös. Jag är så Arg. Jag är så Ledsen.
Jag är så Förväntansfull. Jag är så Irriterad. Jag är så... Jaa.. PASS.



Inte har jag sett ett enda avsnitt av julkalendern heller. BAJS.

Jag har iaf jobbat idag. Och det var skönt. Jag gjorde min första Tabbe,
men det var inget som inte gick att lösa. Tur var väl det.
Jag trvis där . Ska säga det till Lena på torsdag. Pinsamt..? JAPP.

I veckan får jag förhoppningsvis pengar. Är så jääävla less på att vara pank nu !
Men direkt när jag fick den tanken så blev jag irriterad. För då kom jag på alla
mina utgifter. Fick min första hyresavi idag. Eller ja.. Perra fick.. Haha !
Och sen allt annat. måste köpa soffa.. Ja.. sen behöver jag inte säga mer
för det blev en del redan där. Sen måste jag ha kläder ! O julklappar..

Jaja.

Jag har egentligen inte så mkt att säga. Är bara less så istället
för att slänga det på er så ni blir irriterade när ni läser min blogg...

så slutar jag här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: