S A N N A . D

Ordbajsning...

Stand By Me

Kategori: Allmänt

Ben E. King


Igår hade jag min sista dag. helt ok !
Jag känner mig någorlunda fullärd så det ska nog gå bra att jobba på måndag.
Jag jobbar nästan hela nästa vecka förresten.. så då blir det nog inte mkt skriva.
Inte för att det är så mkt just nu heller.. men det blir snart bättre ; )
Fick iaf sluta tidigare efter vi fått våra diplom o grejer - Hah !
Så efter jobbet så åkte jag iaf hem till Tunadal och åt mig lite mat och tog en låång
o varm o skön dusch. En djuprengöring med peeling och grejer, mums !

Sen tog jag bussen in till Malin och var där o kika idol o greja. Jag tillochmed syndade!
Och det blir det mer av ikväll ! sådeså.  Malin lockade även mitt hår. Jag såg ut som
ett litet troll men Malin sa att det var fint så jag tackar och bockar  .
Hade hoppats på att få sova hos älsk, men det blev inte av. Inte idag heller. Har jag
tur så får jag träffa han några minuter efter matchen sen. Men mer än så blir det inte.
Jävla skitvecka. Och nästa blir inge bättre när jag åker hem två dagar och jobbar resten.
Men men..

Ja just, ska på innebandy. Men lite tjat får jag med mig Malin - det blir bra !
Sen bär det nog av hem till malin och äntligen, så ska jag få festa o gå ut !
Jag Malin och Malin blir det. Kanske nån mer?
Jag hoppas och tror att det blir en kanonkväll ;D Det märks väl på hur jag mår imorgon.
Tråkigt att Agge o Lina är i Ånge bara..

Gårdagen slutade bajs och den här dagen började bajs. Men jag är lika glad för det.
tror jag iallafall. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag mår.
Jag är så pepp inför ikväll så det är inte mkt som kan stoppa mitt glada humör !

Så ja.. Nu ska jag väl välja något att ha på mig och höra med malla om jag ska behöva åka
ända in till stan eller om jag ska hoppa av i skönsberg. . .

ÅH ! JA ! BRA SAK! Kom precis på, vad som gjorde min kväll BÄST igår ! Mer än att jag hade
mys hos Malin och att Andreas åkte ur idol..
SANDRA , CAPTAIN, HOWRAN, RÄKAN - RINGDE MIG !
Helt totalt underbart ! Det lätt bästa på länge ! Den människan gör mig glad. ALLTID.

Hade även en konstig promenad hem från bussen när jag skulle hem på kvällen.
Det klev av fyra fyllon i tunadal ( jo det händer ) som skulle på fest. Resten är osagt.. hua !

nä nu måste jag sluta skriva. Jag har inte tid. Eller jo, det har jag ju egentligen.
Jag behövde ju inte åka in på stan som det tjatats om i flera dagar.. 8)

HejDå!

Kommentarer

  • captain säger:

    du ar bast och bra och gor mig alltid glad. :D

    2007-12-04 | 19:29:46

Kommentera inlägget här: