S A N N A . D

Ordbajsning...

where to start

Kategori: Allmänt

musiktips? Ge mig. Har så mkt som jag inte kan lyssna på just nu så
tipsa gärna om något nytt och fräscht !



här är förresten en bild på min nyårsklänning ;

image279

Fast jag har ingen kofta till, sen är min champagnefärgad - inte blå !

bara att sätta ut saker att se fram emot helt enkelt för att tänka på annat.
18/12 - får se lägenheten, då är den min !
24/12 - julafton, vet inte vad jag ser fram emot det för egentligen..
25/12 - Juldagen! har ju en missad att ta igen i ånge ju !
29/12 - åka till vemdalen !

Det är en början i alla fall...


The Living End - Nothing lasts forever


cause nothing lasts forever
and nothing lasts forever
everything dies eventually
cover your eyes if you don't want to see

Mat sen sundsvall. Hej då.

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Åååh Sanna vilken fin klänning :)

    2007-12-14 | 15:05:03
    Bloggadress: http://kristinh.blogg.se
  • sanna säger:

    tack snällasnälla kicki :D

    2007-12-14 | 23:49:59

Kommentera inlägget här: