S A N N A . D

Ordbajsning...

Hemma och sjukling

Kategori: Allmänt

Idag är jag hemma och sjuk..
Hua, inge kul. men men, sånt som händer. Vet inte om jag är sjuk på riktigt,
eller om man är sjuk på skolan så man inbillar sig ;P höhö.

För att sammanfatta min, Elin och Elins resa skulle man kunna skriva såhär:
Impuls! , pant på willys, 16:30 tåg, ånge, godis, victor, simon, 06:15 tåg,
var ska du sova inatt?, inlandsbanan, 07:55. ÅRE,
sen började kaoset.. haha! Simon, snaps, Lars, Smalare än Thord, besvikna,
Kexchoklad, Bamsesång, HAHAHA!! , massa kort, massa film,
"jag heter fredrik, fast jag kallas för axel", is med hallon, André, Dennis,
allas våran favorit Sara... , Kalle, somna, Tomas Ledin, pulka, snö, städa,
vila, börja om, Andreas Johnsson, Carlsberg, Finnar, Norskar, Gorillor,
LillBabs, Kristin Caspersen Fahlén, Hans fahlén, Roberto, Sofie, Titti, klassen!
Hissa flagga!
Ja.. jag vet inte.. jag orkar nog inte skriva ner hela historien, men ni kanske hänger
med lite grand iaf när jag har skrivit stödord, annars kanske ni kan dra egna
slutsatser ;) haha ! det var en kanonresa iaf som jag inte ångrar att vi gjorde!

Fina resecitat som dökupp, haha! :
"Är inte jag era kompisar?!"
"men det är så i mina världar"
"int' no, men no!"
"men då sa jag till oss.."
"int' ja e'., ring 100 22"
"du behöv' int' gå, ring 100 22"
"vi är inte såhär jobbiga egentligen..."

- "men vadå, varför ska vi se stenmark för?!"
- "för att han är typ legend?"
- " ja just.. kanske det.."

Nu är man pank igen, men det var det värt ;)

Ingen bild upplagd för jag vet inte vilken jag ska slänga dit.. men det kommer nog
upp något som kan visa hur kul vi hade det :D

nä man kanske ska ta o packa upp sin treveckorspackning o gå o kika på tvättid..

det toksnöar och jag kan inte sluta lyssna på loyalty!

Över och UT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: