S A N N A . D

Ordbajsning...

längtan

Kategori: Allmänt

Hade värsta bra bilden att lägga upp till det här inlägget, meeen, det funkar inte >_<
Längtan ja, jag längtar. Jag ska äntligen få bli kvitt skolan, jag ska få starta mitt liv.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet bara att det börjar.. efter den 5 Juni, då börjar det.

En sak som jag längtar till är festivalerna. Längtar äckligt mkt efter dem.
Hade en mysig Bullerbild på mig o sandra att lägga upp, ni vet, captain tractor
min piratkompanjon... men som sagt.. DET FUNKAR JU INTE.

satt och läste mina gamla dagboksinlägg på fjortiscommunityt.. märkte att jag
längtade tillbaka till det som var. lite grand iaf... men jag ser mer fram emot vad som
komma skall.. man ju alltid hoppas att det är bättre.

Hade ett sånt där snack med min mamma idag igen. men den här gången avslutades
det innan vi hann bli ovänner.. det var skönt, för vi vet båda att det inte leder någon vart.
Jag börjadeundera på om mina känslor börja rinna iväg.. att jag kommer bli känslolös
och kall, bara för att jag inte orkar mer? sen pratade jag med Lina, ni vet, den bästa,
och då kommer man på att nä, inte ja e', inte nu e' ;) haha, standard!
jag kör med mitt motto... Bit ihop.  Det är det enda rätta.

men vad har man för liv då? klockan är över halv tre på natten och här sitter jag o skriver
massa smörja som nyfikna människor sedan ska läsa?

nä..

Captain, lyssna på det här!
"It looks like someone got hit with the uglystick... TWICE" hehe ;D

ingen spec låt idag.. skulle vara Room 409 med bullet då.. 

- what comes around, goes around, and kicks you in the ass! -

Kommentarer


Kommentera inlägget här: