S A N N A . D

Ordbajsning...

ÅRE -07

Kategori: Allmänt

ÅRE -07

Jajamen!
Här kommer vi! Borde egentligen packa men här sitter jag.. Alltid när jag har
något sånthär att göra så gör jag det inte förrän i sista minuten. Jag vet liksom
inte var jag ska börja o då blir det att jag skiter i det... Dumt! haha
(det är förresten jag till vänster på bilden, i ÅRE :P)

Gårdagen var skojig! Men jag är sjuuk! Hualigen.. Längesen jag var såhär sjuk.
Nu är det liksom på riktigt för en gångsskull.. Bara för jag ska åka bort
antagligen..

Ja.. åkte hem först igår, det har aldrig hänt förut, tihi ;P
Vi blev hos mig före i alla fall. men vi höll det snyggt så det gjorde ju inget ;P

Vet inte om jag gjorde bort mig eller om det bara var bra det jag gjorde...
Men jag kände att det behövdes. Skönt att lätta hjärtat ibland, hehe!
Det var även en TUNG klump som släppte från hjärtat när vi fick reda på hur vi ska
bo i Åre, Vi får bo i TEGEFJÄLL! såå skönt! I ett hus med tvåbäddars-rum..
Bastu o grejer, hur skönt som helst att höra när man förväntat sig en gympasal!

Ja... inte mkt att tillägga.

Har inten speciell låt idag. Men en artist...
Regina Spector Hua hon är otrolig!

Måste även ladda Mp3n ikväll.. svårt att ladda för två veckor, jag som byter
heela tiden.. O ingen portabel dvd blev det heller.. men vi får ju tv på
rummen så jag tar med mig filmerna iaf ;D
Även om vi alla inte har samma filmsmak, höhö !!

Nä men.. ja.. herrååå på två veckor! Ring gärna! eller skriv ;)
Över och UT.

This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath



Kommentarer


Kommentera inlägget här: