S A N N A . D

Ordbajsning...

Håll Min Hand

Kategori: Allmänt

Håll Min Hand


Min Lediga Dag.
Idag är jag Ledig. Är i ånge och slackar.  Skulle till tandläkarn -
det tog tio minuter, så nu kan jag ta det lugnt resten av dagen.
Ruskigt kallt det var förresten. när jag gick till tandis imorse kl 8
så var det 18C kallt! Huua!

Jag har sökt jobb idag, det känns bra! hoppas han blev liite intresserad
iaf.. men det lär så på honom. Är lite rädd att jag skickade till
fel mail eller att jag bara skrev något fel. Meen.. det går nog bra ;D

Sista veckan nu.. sen åker jag till ÅRE. Ska bli skönt men på samma vis
lite jobbigt.. Två veckor är längre än man tror.. med klassen kan det nog
bli ÄNNU längre än man egentligen vill.. Kommer nog sakna dem här hemma..
men det får jag leva med.. BIT IHOP heter det väl.
Haha, det som jag var så himla bra på i helgen, eller hur Lina? Mina fötter ;)
Hoppas bara att det inte blir lika kallt i Åre som det var här idag. hua!
Då kan vi säga tack och adjö till Sanna Dee! klarar inte det jag inte!
Fick för övrigt Volontär guiden och Outdoor Manual idag. nu känns det i magen!

Såhär i vintertider bara längtar jag efter att få komma upp till Leringen
och mysa, åka skoter, fiska, sola på isen, leka i snön.. allt det där
mysiga som man alltid gjorde på vintrarna förut! nu har man så fullt upp med en
massa annat.. Men fisketävling det blir det, o vi ska vinna! Om inte annat
så kommer vi lätt att vara snyggaste laget i våran outfit iaf :D


Annars kan jag tillägga att jag har hamnat i samma fas som min lillebror hade
gjort för ett tag sen när jag bara gnällde på honom. SCRUBSfasen.. haha!
Kan inte låta bli, kollar jämt! Så roligt! Spelar ingen roll om man sett avsnittet förut
det är lika roligt ändå! Har fem säsonger... fint det ;)
Lånade även prison break av malin, så nu blire till att kika ikapp! Dumt av mig att
missa de där två avsnitten.. ännu dummare att lägga av att kolla helt. Men nuni!
Ska jag ta och kolla på hetingen Miller igen ;D

Shinedown - Simple Man
Så hääär härligt låt. myslåt liksom. Man vill bara sjunga med. Om man ändå kunde!

- Håll min hand.      så känns det.

Det är min lillebror som gjort bilden förresten.. om någon undrar..
"bilden"... HaHA! ja jag säger då det!

Har inte mycket att tillägga..

Bandsläpp till Hultan idag.. KUNG! Jag ska få se Ozzy Osbourne! inte för att jag
tycker om hans musik eller så, men hur coolt är det inte att få se honom live?
Status. haha! nämen ruskigt roligt!
Stora planer inför sommaren! Och allt känns bara bättre och bättre!

över och ut.

- everything comes with a price -

Kommentarer


Kommentera inlägget här: