S A N N A . D

Ordbajsning...

Hualigen..

Kategori: Allmänt

Hualigen..


Tisdagen kunde ju ha börjat bättre..
Vaknade av larmet klockan 06:15 när jag sovit mina två timmar, wohoo!
Ringde Lina o hördeom hon skulle gå men hon har fortfarande feber..
hua, stackers! Men jag kände mig pigg o peppad för att gå på skolan..
trots ytterst lite sömn.. men som vanligt vill man bara "vila" de där extra
fem minuterna i sängen.. de fem minuter som gör att man somnar om och
inte vaknar förrän det är för sent, och då är man på allmänt dåligt humör?
Uff! men men, jag klavrade mig ur sängen klockan tio, tog en dusch o
gjorde mig klar för skolan. Elin sa ju att det skulle bara kikas på film på
eftermiddagen. så OK då ;P men det var inte så kul som jag trodde..
men det funkade.. Hälsoresan, en stund, sen skulle vi göra ett
"stressberg"... mitt blev bara en påminnelse på hur dåligt man skulle må
om man verkligen tänkte efter.. så det är lika bra att inte göra det
och bara ta allt en dag i sänder. som det kommer liksom!

Var som sagt hos tandis igår. Sen när jag skulle åka hem med
tåget som BRUKAR gå 17:44, så var det inställt.. bussersättning 18:20..
KUL!  men jag kom ju hem till slut.. Såg "Den Bästa Sommaren"..
den är så bra! Så rolig.. Och mysig ;D

Jae, har alla kläder jag behöver innan åre nu.. allt utom typ ett par
mysbyxor.. någon som har ett par stora härliga mysbyxor att låna ut i
två veckor? ;P har ju klippt av mina.. DUMsanna.. haha!

Nä.. sitter bara här o äter mina hårdbrö'mackor o dricker mitt
Gröna Te.. med Orientsmak.. mmm :]
Ska åka in på EGO o träna nu.. sköönt! känns som det var en evighet
sedan, fast det inte var det! men det är bara att ligga i nu innan vi
drar till åre.. TVÅ hela veckor utan EGO.. hua.. hur ska det gå? ;P

Nä.. Vi hörs imorn! höhö.

- well mama told me.... -

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha, fan vad jag lurade dig idag :P "det är bara film" men ack så fel jag hade ;)

    2007-01-23 | 19:05:51

Kommentera inlägget här: