S A N N A . D

Ordbajsning...

Lill-Lördag

Kategori: Allmänt

Lill-Lördag

Lilla jävla lördag är det idag..
Jag förstår inte alls, men hur lite pengar man än har, så har man alltid råd
att gå ut.. det är konstigt det där.. men ACK så roligt vi alltid har när vi gör det! 
(det är för övrig jag och Östlund på kortet om ni inte ser det,
min 19årsdag i turkiet, sååå underbart!!)

Igår kikade jag på Time Out dvdn, hua va rolig dom är! skrattade så jag fick
ont i huvet! Robert, Måns, Henrik osv.. alla tiders ;)

Idag ställde jag klockan för att kliva upp klockan nio, skulle ju gå på skolan
o hålla på med mitt PA, men icke.. kommer hit och tror att vi har möte kl 13..
men nä, det var imorgon det... så då blir det ingen sovmorgon då heller.. 
Men det kanske man inte är värd heller?!

Som sagt, ikväll blir det kalas med flickorna mina.. Förferk vart? gamla vanliga!
Det blir Jag, Elin, Malin, Agge, Malin, Lela, Tina? ....

det står still idag.. har inte mkt att skriva.. Åker till Åre i två veckor.. det är
så himla länge känns det som..  men jag är inte den som är den..
Sannas eviga motto "bit ihop"  det var det som fick mig att klara lördagen
och den sista promenaden till navet, som kändes så lång! haha!

På tal om det, LINA; bli frisk! vi saknar dig på skolan! Jag har ju ingen att
skratta åt mina dumma citat med, det är ju bara du som varit med när jag
kläckt ur mig dem! haha! här kommer ett smakprov, väldigt roligt i lördags iaf!

Lina - Jag måste komma till dig o hämta min spray o flaska imorn. O mitt linne!
Sanna - Vilket linne?
Lina - Mitt linne?!
Sanna - Men vadå.. vad har du för linne då?
Lina - Men ditt linne?!
Sanna - Vilket då?

HAHAHA, ser inte alls så roligt ut när man läser det, men jag lovar att det var det!

Nä.. dagens låt..
Tiger Lou - nixon
"is this how it feels to be special?"

eh.


- idag har jag inget klatchigt citat.. sorry.

över och ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: