S A N N A . D

Ordbajsning...

Pirate

Kategori: Allmänt

Pirate

"Then I thought, who gives a damn if all the jobs are gone?
I'm gonna be a PIRATE on the river Saskatchewan!!!

Cause it's a heave-ho, hi-ho, comin' down the plains
Stealin' wheat and barley and all the other grains
It's a ho-hey, hi-hey farmers bar yer doors
When ya see the Jolly Roger on Regina's mighty shores"

Det är jag o min sandra det, pirater är vad vi ska bli! för vi är bäst på det!
Captain Tractor & Salty Bob - hehe

Min Fredag har inte kunnat börja på ett bättre sätt, och den kommer
förhoppningsvis sluta nästan lika bra! Ingen skola idag. Jag valde bort
det alternativet idag. Jo, ibland får man göra det.

Inte mycket att tillägga. Imorgon blir det sista bloggen på ett tag!
Om jag inte, nörd som jag är, kommer över en dator eller så någon
minut eller två där uppe, men det tror jag inte!

över&ut

- hello tomorrow , goodbye to yesterday -

Kommentarer


Kommentera inlägget här: