S A N N A . D

Ordbajsning...

egentligen..

Kategori: Allmänt

Så orkar jag inte skriva..
men ok då!

Yran
I fredags jobbade jag till 17:35, jag gick 8min tidigare för jag skulle ta
ut pengar och sätta mig på tåget till Yran. Först var det bara jag och Agge som skulle
åka för alla andra hade problem med att få bort jobb osv, men hipp som happ så hade
Lina fixat så hon kunde henka, så det blev vi tre :D
Kom upp til östersund vid sjutiden, gick och åt. Och SJÄLVKLART så regnade det..
Träffade Emil, gick till deras husvagn, kom inte in där, träffade Mange vid deras
husvagn, där var det också fullt, så vi blev dyblöta på ca.. 5min?
Hittade tillslut reda på Stölle, så vi kom in i norskarnas partytält, det var najs, massa
Ångebor där, så det var trevligt. Där var vi ungefär resten av kvällen/natten..
ja... till och från i alla fall.
Fick träffa Jocke som kom och var med oss! sen gick han på the Hives, men han kom
tillbaks ^^,  Satt i Norskarnas tält, sen kom Dave, som även simmade in, HAHA!
Smart faktiskt ; ) bara för han kom för sent.. träffade massa folk som jag inte träffat på länge.
Som som vanligt är väldigt trevligt! Alltid när man drar iväg på sånt här!
Var iaf vaken till tjugo i åtta då tåget gick. åkte hem, sov ett par timmar och gick sen o jobba..
HUA va trött jag var kan jag säga. Men det var en lugn kväll så det var skönt.
Thats about it. Om inte annat orkar jag inte skriva mer ikv..

Kan bara säga iaf så att ni vet - att Jocke är min. ; )


Hon är Gladast!


Var i stan igår, tills idag. Orkade inte kliva upp imorse så jag tog sena bussen.. Skönt!
handlade lite, skulle köpa jeans.. hittade inga så det blev annat istället.. :
hårfärg / hårspray / deo / parfym
1 par byxor
3 linnen
1 kofta
1 munkjacka
1 par skor
Sen var det nog inget mer.. tror jag :P

Hade iaf en trevlig dag. Fick träffa Elin Rebecka Johanna o Agge senare också!


Har väl egentligen en massa att skriva.. men jag orkar inte. blir film o sängen nu.
Är nog sjuk :/ Blir skönt att börja 14 imorn.. hoppas på lika lugnt som idag ändå..!

j w

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: