S A N N A . D

Ordbajsning...

Fredag den 13e och Finbesök

Kategori: Allmänt

Det är vad helgen har bjudit på.

I fredags jobbade jag hela dagen, slutade kvart i fyra, då gick jag hem till
David o Steve o drack en öl o hjälpte dem att måla lite. Det är skoj ^^
Sen fick mackan skjutsa hem mig i regnet och jag for hem för att invänta
mina kära vänner Lina Agge o Malin. De anlände vid tiotiden har jag för mig,
sent var det iaf : P Så då gick vi först hem till Jonsson där det infann sig visst
trevligt folk för att sedan gå bort till Tony som hade födelsedagskalas! Inte fy skam.
Vi hade trevligt mest hela kvällen och vi blev lite överförfriskade allihopa, helt
otippat men så blev det :D Blev ganska sent och vi gick hem och sov.
Nästa dag satt Jag Agge o Malin o väntade på att Lina skulle komma hem (tihi)
Och när hon gjorde det så drog vi till Ringdalsdammen och badade, eller ja, jag
badade, Agge doppade sig o Lina o Malin låg på land ;P
Därifrån åkte vi till Stölle o sa hej, sen till ånge o handla, sen till Alby igen för att
glo på lite fotboll.. Alby FF 100År ju, weheey ! höhö.
Brummade runt i lillopeln halva dagen, raggade runt ; )
Sen åkte vi hem och lagade massa god mat, grillade o hade massa mys. Lite senare
dök även fröken Åström upp, och sen gick vi till Hampus på ferk.
Blev inte långvarigt där inte, efter en knapp timma skulle jag tippa på så blev det
att vi tog en taxi till Bollan där det var fest i skogen! Fick även hoppa av vid fel bro så
vi fick gå lite extra.. hmpf!
Efterfest först hos Jonssons för mig Lina o Agge, sen blev det att det bar av till Erik.
Jag o Agge kom väl hem klockan sex på söndagmorgon, trevligt trevligt, vi åt mackor
med potatissallad som vi längtat efter så länge ; )
Sista dagen - söndag med andra ord - så drog vi till ovansjö och badade, skönt!
Fast samma igen, jag badade, Agge doppade sig, och faktiskt simmade liite ;)
Och Å doppade sig !
Tråkigt när de for hem, har haft en kanonhelg med tjejerna verkligen! TACK  : D

Skulle kunna skriva hur långt som helst om den här helgen.. men vet ni hur långt det är?!
hehe!

Jag har iaf blåmärken o sår på benen, och en prickig klänning.. som ursprungligen är vit... 8-)

Jag har inte mkt att tillägga, ska lägga mig o plugga lite.. har suttit ute på altanen med
min lillebror och hans uppsalakompisar ett tag sen jag kom hem från jobbet.
Det är ju kalasväder ju!
Men pga ett låångt samtal igår så har jag bara sovit fyra timmar inatt, så det kan hända att jag
slocknar ganska tidigt idag... Men jag måste ändå plugga lite.

Skulle lägga upp lite bilder från helgen tänkte jag, men jag har ju min kamera hos Hampus,
hoppas jag ! så det får bli en annan dag, om det blev några som är värda att lägga upp..

Jag Saknar Finast.
Jag har finast bild på msn ; )

Något kul som hände idag på jobbet!
Skulle boka en resa åt en tant som ringde och hon hade radion på i bakgrunden,
och även om ni inte tycker det så tycker jag att det var kool att det var Peter Gabriel
i bakgrunden med SolsburyHill, Det var grymme : )

Helgerna framöver är planerade ganska mkt.. till helgen blire party för Laila i stugan,
massa släkt o shiet, kan bli najs, Kanske blir fränsta nån kväll också..
Helgen efter jobbas det, kanske blir yran på fredag om någon som vill köra vill hänga med
en sväng?  Helgen efter det så blire stugan - förhoppningsvis fint väder o massa mys ^^,
Sen är det jobbhelg igen och helgen efter det är det 20årskalas... tiden går ruggigt fort..
sen är det bara två veckor kvar på jobbet.. och har jag nåt nytt i stan? nej.
Men jag har en idé, som jag hoppas blir bra.. det visar sig.. jag kanske ska jobba på den
ikväll lite grand.. vi får se !

Nu orkar jag inge mer.. Jordgubbar från landet väntar!

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: