S A N N A . D

Ordbajsning...

jaevla ånge

Kategori: Allmänt

fan va less jag är...

Har inget alls att göra på kvällarna..
Och just ikväll orkar jag inte göra någonting, så jag ska plugga lite
inför imorgon, så jag kan impa på nåågot sätt iaf, hm!
Regnet har öst ner ute, jag o min bror har lagat och ätit middag tillsammans,
nu sitter jag här o dricker pissljummet kaffe o är less. funderar på att
kila bort till Dave, men då blir det ju så sent också blir det inge plugga..
äh, får se.
Jag vet iaf att jag vill se Transformers, den verkar kool.

Oh btw! Vet ni vem Luis Figo är? Stjärnfotbollsspelare på typ 60-talet?
hahaa! Ibland är det kool att jobba på mitt jobb ; )

Jag saknar. Jag saknar så många nu, hela tiden.
Vissa ioförsig mer än andra, men hela tiden finns saknaden med,
det är jättejobbigt.. lite ångest över att ha slutat skolan,men ändå så himla
skönt såklart. Ska ta mig i kragen o söka lite jobb i veckan, eller till veckan,
snart iaf, hehe.

saknar massor <3

Snart är det helg, (hrrmm..) Då kommer flickorna : D

f ö fredag den 13e på fredag, läskigt.

Metallica på torsdag, jag ska inte vara där, orättvist! men jag hoppas
att dom ska dit får det Kung! Och fint väder o så : )

Nu ska jag ringa sen.. ja.. plugga?

sandra  - hygglo, äre dure? Ring nåt!




överochut.

Kommentarer

  • D säger:

    sanna, figo är en stjärnfotbollsspelare nu å inte på 60 talet :)

    2007-07-10 | 23:58:22

Kommentera inlägget här: