S A N N A . D

Ordbajsning...

skitdag

Kategori: Allmänt

är precis vad det här är för dag.

Gick bajs på jobbet på slutet idag. eller.. det gick inte bajs..
Det var en person som var SEPESTÖRD! helt enkelt.. usch!
Sen berättade Lina att hon köpt tredagars... happ, så vart man
ensam på lördag då.. vafan ska jag hitta på då tro!? hua.. : (
Sitter hemma i tomma huset.. ingen ork eller lust att göra någonting,
kanske blir att man pluggar lite teori? haha, ojojoj säger jag bara..

Jag vill vara ledig, i typ.. tre veckor, sen vill jag ha en lägenhet
i Granlo igen, eller på nåt annat bra ställe, och ett sjysst jobb med
snälla arbetskamrater och bara njuta.. men det funkar inte riktigt så, eller?

Verkar inte vara mkt som funkar speciellt bra för mig.. det är en
klagodag idag, de dagarna kommer med allt större mellanrum nu för
tiden, det är ett gott tecken, Men det verkar som att det gör att det blir
mer att klaga på när de väl kommer..

Åker iaf till Sundsvall imorn efter jobbet.. hoppas på att jag få sluta
tidigare och åka det tidiga tåget. så jag hoppas att ingen vill åka FT
eller SJ imorn, eller att vi får stopp som vi hade idag och det ser ut som
att ingen ringer, då borde jag få gå tidigare =P

jag kanske bara måste ha tålamod, eller har jag gjort bort mig?

jag är en glad liten prick, men jag har lite att klaga på ibland !

Lyssna på Peter Gabriel - Solsbury Hill och titta på bilden,
det pirrar
till och jag känner att det är sommar. Jag blir glad.

image158



förresten, Captain hade roligt skvaller idag... : D

Ses imorn mina kära! Saknar er! Jag ska skaffa jobb, snart ^^

kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: