S A N N A . D

Ordbajsning...

03:53

Kategori: Allmänt

- jaha, där decker bodde?
- det är jag som är decker....

HAHA!

krogen är bög och jag är trött.. efterfest? javisst!
men som vanligt när "jag ska ha efterfest hos lina"
så hinner jag somna först :P
Agge o Lina står i köket o steker hamburgare,, bleh!
Och jag har hunnit bli trött.. kom ju som på nu att det
kanske inte är så bra att vara bakis i trött imorn med
tanke på att jag ska packa det sista imorn så det är klart
tills nästa måndag då vi ska hämta allt.. men det betyder
att om jag nu får för mig att vara i sundsvall under midsommar
så kan jag det.. jag har ju sängen framme iaf!
Och det blir nog så.. Fast jag o sandraeklindbästivärldenAB
ska ju grilla o grina en kväll, men det är bara en.. de andra
kvällarna blire nog sundsvall... hon får fan följa med ;P

Nä.. nu ska jag sova! i linas gästrum :P haha!

TaKiDa spelas på hög volym,,,, bög. HAHA!

nä..

"det är lite så vi pippar här på kuknästornet"


Jerry - Men sanna fan va du pratar, kan du inte hålla käften?
Jag -  Jo som man säger.. att Tala är silver och tiga.. det är fan skitsvårt det....

överochut.

<3

Kommentarer

  • Ikki säger:

    hahahahahhaa du är köng :)

    2007-06-17 | 12:25:47
  • captain tractor säger:

    ÖRRU.. min karriär som festAB i sundsvall är avslutad sen valborg. jag känner mig lite bannad. ^^ JAK BLIR HÄMA! ;P om jag så ska grilla och grina själv. ;P

    2007-06-17 | 21:08:47
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: