S A N N A . D

Ordbajsning...

14/6

Kategori: Allmänt

usch o FY!

Det drar ihop sig.. tre dagar kvar.. jag vill inte : (

Gårdagen.. den bestod också av att packa.. mest.. Pappsen kom hit
och hjälpte mig med spisen, tur var väl det! det såg inte såå bra ut
efter "olyckan" på nyår, HAHA! hualigen.. sen skjutsade han mig så jag
kunde bli av med alla tidningar o alla glasflaskor också.. eller ja, inte alla
så jag måste gå med några idag också..
När jag hade torkat lite i köket o så så fick jag tråkigt.. satte mig vid datorn
en stund. Då tyckte jag johan att glass lät gott, så Johan kom o hämtade mig
så for vi upp på Norra Berget o käkade glass o snacka skit, skönt : )
Sen åkte vi till Granloholm o kolla på vänner o simpsons.
Åkte hem, slängde mig i duschen, sen fick jag främmande ^^,

Kollade på 2 and a half men tills jag somnade igår, det är så himla bra !

jae... jag kan inte säga så mkt om denna dag, har just kravlat mig ur sängen,
jag har varit vaken ett bra tag men kroppen har strejkat. Men nu är jag uppe,
funderar på att göra köket helt klart idag.. eller om jag ska börja med garderoben?
Äh, jag får se..

Sandra ringde igår, hon har bokat åt oss nu.. WIE :D haha! Hon ska hämta dom
idag... Syyyrligt!

kom precis på att det var ju värdelöst att perra sålde sin övernattningsläga, den
hade ju vart perfekt för mig i sommar! meeen, icke!

Jejeee, det blir säkert en uppdat senare.

Jag är lycklig (A)

PüssPüss

Överoch UT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: