S A N N A . D

Ordbajsning...

ångeångeånge..

Kategori: Allmänt

ja hua..

Jag kom på hur illa det är när sandra ringde mig en kväll o berätta
vad som skedde på torget en ljuv sommarkväll som den.. HAHAHA!
shiet.. det är så illa alltså.

Anyways.. Igår var jag med Annelill o Svennis en sväng o spela lite
Kubb, jag brukar oftast suga, men jag tror faktiskt att jag vann flest ggr
igår.. Jag vet att Annelill sööög iaf ;D
Busade med Ebba också, lilla söta söta voffsen.. Kunde inte låta bli!

Senare gjorde jag inte såå mkt, hjälpte mammsen lite o dona hemma,
sen gick jag upp till min älskade dator.
Pratade i telefon i tre timmar! Helt galet, men ibland är det skönt att prata
lite strunt en stund! Eller om allt mellan himmel o jord i en lång stund ;P

Jobbet går bra iaf.. Fast nu har Daniel "semester" tills i Augusti, så jag får
försöka klara mig ändå. Men det duger nog med de andra också,
Jim får se till att förgylla mina dagar med åtminstonne lite humor !

Imorgon då.. grilla? Ser ut som det blir jag eklind o sofie, o kanske malin?
Och t.o.m kanske Östlund? ; D

mja.. jag har tråkigt. då skriver jag sånahär meningslösa inlägg.. inte så sällan..

image132
                                                            Jag och min Älskling :D


Nu kom min lillasyster o ska göra mig sällskap en stund.. tro vad vi ska hitta på..

JAG ÄR LEDIG IMORN :D

sen är jag ledig lördag, måndag o tisdag också. och börjar inte förrän klockan 15
på onsdag.. så jag blir nog i stan ett tag, bara jag har någon stans att bo 8-)

sen jobbar jag ons tors fre.. slutar 15:45 på fredag.. och då på kvällen, då drar jag
och eklindbästivärldenAB till METALTOWN!! 
METALTOWN FTW

fuck the pain away.


Haha.

Hon är Lycklig! Det är hans förtjänst ; )  <3


Snart kommer Sandwa Eklind, Aj Lav Hon!

         



över och ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: