S A N N A . D

Ordbajsning...

dag 6

Kategori: Allmänt

Fyfan för det här.

Helt slut, men det är pardans i Ånäsparken ikväll,
and we'll be there! haha!

Var på Örjans 50års fest igår, riktigt roligt.
Bara så att ni vet så är livet som en pissoar ;D

Nu blir det pizza i solen med lina, sen kommer väl
folket och ska dricka vin med oss?

Jag är ledsen vännen, men jag har inget att
be om ursäkt för. Jag behöver inte förklara mig.

Idag får jag flyttlådor så det är dags att börja packa :O
Hua.. nu känns det att jag ska iväg.. inge kul.

Granlo Pza kallar!

btw, tack för låten jocke, MKT bra! tokfastna som vanligt ja!
Johnossi - Man must dance

kommer förresten kort från alla dessa dagar så småning om,
när jag orkat lägga in dem.. det är ju bara 400st :S
RogeröverRogerut

Kommentarer

  • Henrik säger:

    Som vanligt så är du tidigast med musiken.. :P Den är ju bara så 2005 ;)

    2007-06-11 | 03:37:19
    Bloggadress: http://www.henkan.org
  • Henrik säger:

    Du skulle kunna skrivit det där här.. så det liksom blir som en liten diskussion. Nu fattar ju inte dom andra vad jag svarar på.. jaja, orutin ;) Jo, visst är den bra :p Det kan jag inte förneka.. Du la bara en dödskommentar på den så kallade "festen" hemma hos dig. Därför så skrattade jag till när jag läste det här inlägget bara. Absolut inget illa menat. :p

    2007-06-11 | 15:02:29
    Bloggadress: http://www.henkan.org

Kommentera inlägget här: