S A N N A . D

Ordbajsning...

film

Kategori: Allmänt

ikväll

Har kollat på film med Lina o Agge ikv. Mys ^^

Imorn blir det middag hos pappsen, kommer till sundsvall
på lördag fm igen.. jag kanske ska kalla det hem medan jag kan?

Hua, jag vill inte flytta.. verkligen inte.. men men.. jag skaa sluta tjata.

fått lite kort sen studenten av mammi nu.. hehe.. kool..

Flickan är förtjust!  <3

överochut.

              

              

              

              


början till slut i korta drag :P

herråå!


fler bilder har kommit upp och här är några från nästa dag.. och nästa.. och nästa..

              

              

              

              

              




nä nu får det vara nog.

Kommentarer

  • Holma säger:

    Jag vill int heller att du ska flytta..
    Kommer sakna dig sanna och ditt goa skratt! <3
    Du är en fantastiskt härlig tjej & Jag är glad att jag fått lära känna dig! Love.

    2007-06-15 | 10:57:58
    Bloggadress: http://mariiaah.blogg.se

Kommentera inlägget här: