S A N N A . D

Ordbajsning...

första dagen

Kategori: Allmänt

på jobbet/ i ånge

den är avklarad. Och jag lever ju! Även om jag har varit ruggigt
trött hela dagen på jobbet, men Daniel har jobbat så man har
hållt lite humör uppe. Vi kan nog enas om att det enda roliga vi
har på vårat jobb, det är människorna som jobbar där.. HAHA!

Har kommit hem o myst lite med lillasyster, hon har gjort
"pippilångstrumpflätor" på mig.. så jag är så söt så! tsss..

Ska nog träffa marlene och Tindra en sväng sen, måste sova
en timma först. Galet trött! sen blir det nog moviebox med Räkan.
Och din karriär i sundsvall som festAB är fan inte avslutad,
och det LOVAR jag! du for ju dit o galeja med jonsson right? : P
Fast iofs så borde både oLLäs och min karriär som festAB
vara över. Vi ska ju iaf ligga på minimum i sommar. Jak Låvar!

jag har lovat mkt.
jag ska springa.. jag skaaa..
jag ska ta körkort.. jag måååste..
jag ska åka till stugan o bo där en helg, minst!  jag viiill!
jag ska komma till sundsvall o hälsa på alla mina sötproppar
som bor där! och det blir många resor för jag har många
att hälsa på! Men självklart tycker jag att alla som jag åker
o hälsar på ska komma till mig o hälsa på också!
See you August 18th! ; ) senast! 

Goodsmack - Moonbaby

tänker inte på så mkt nu för tiden.. framtiden ser ljus ut. Jag kommer
tillbaka, om två månader! sådeså..
Det är mest bara en sak som rör sig i mitt huvud... (A)

imornkväll får jag min dator. skönt. min eeegen ^^




Jag är väldigt sugen på att bara vakna imorgon, åka iväg,
långt långt bort... och bara vara. Om ändå bara
för ett litet tag så vore det behövligt och skönt.

<3

överochut.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    när var jag och jonsson och festade i sundsvall? O.o nu skrämmer du mig.

    2007-06-18 | 19:59:26
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • captain tractor säger:

    JAAA! jajusst.. men det var inte _I_ sundsvall. söråker ju. och vi var själva. :P gills inte. ju.

    2007-06-18 | 20:00:13
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: