S A N N A . D

Ordbajsning...

mkt att göra?

Kategori: Allmänt

inte ja e´.. eller?

Vaknade 05:54 imorse o trodde klockan var 15:54 o fick
panik.. tänkte kliva upp men tog mitt förnuft till fånga och
kollade på klockan en gång till och såg att jag hade haft fel.
Skönt! somnade om, sov till kvart över åtta ungefär.. lagomt less,
slog på en film o gick o la mig igen, och lyckligvis så kunde jag
somna om ett par timmar!
Klev upp, satte mig vid datorn en stund, försöker få nå liv i lillebror
men det verkar helt meningslöst!
Sen var det bara att börja tvätta o packa, gruvade mig inför packningen
ett bra tag men det är igång, o jag har slängt i min tredje maskin
i tvättstugan. Har även hunnit med att vart till stan o träffat Lela en snabbis,
och förkortat min klocka, så nu kan jag använda den! den är fiin ^^
Lina har åkt till stugan, är så avis! jag vill också vara i stugan! men har så
mkt annat att stå i. Men nån helg i sommar ska vi fan åka dit o grilla,
dricka öl, fiska o myysa! Det är så himla najs på sommarn :)

Har fått papperen nu av pappsen..
BEKRÄFTELSE UPPSAGD LÄGENHET / P-PLATS
Lägenhet nr 10            Godkänd till   2007-06-30

Hua.. sista dagen på söndag då..
Skulle vara kul om vi kunde hitta på nå på lördag? men jag är ju ledig
bra många helger framöver så det gör ju inte så mkt om vi inte gör det heller :P
Lillasyster kommer eventuellt hit på lördag så jag måste vara barnis, men det
ser ut som att jag kanske slipper det. Kan ju hoppas.
Jag vill ju umgås så mkt som möjligt nu ju ; )

Försöker hitta nån gammal sommardänga att slå igång så man blir på bra
humör, men kommer ganska precis nu fram till att de är bara jobbiga..

Det blir lite Regina Spektor som får hjälpa mig att packa ^^

Tvättstugan väntar!

Pussis <3
/dolly ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: