S A N N A . D

Ordbajsning...

mobilen

Kategori: Allmänt

mitt liv, hehe..

Vem ringde du till senast?
Captain Tractor
Vem ringde senast dig?
Mamma
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
hemligt så jag tar det 5:e ist ;P   " 48 min kvar! "
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Jocke!
Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Rise and shine, Decker. ^^
Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
jag sparar inte dem..
Har du några utkast?
Ja
Vad är ditt rekord i snake?
Världsbäst!
vad har du för kontakter som börjar på..
J?
Jens D, Jerry, Jim, Jocke E, Jocke J, Jocke W, Johan A,
Johan åre, Johan Hjorth, Johan S, Johan vE, Johanna F, Johannes, John,
Jonas E, Jonas Ö, Jonas Söder..., Jonathan, Jonka, Jonsson, Josef
T? Thidan, Thomas B, Timy, Titti, Tnoy, Tobbe G, Tomas S
M? Mackan, Macke, Madde P, Magnus H, Magnus J, Malin B, Mamma, MangeMyt,
Mank, Maria H, Marianne, Marko, Markus J, Marlenex2, Martin B, Mathias Gisslén,
Matte toivo, Mattis, Max, Micke B, Micke J, Mickel J, Mike, Milla, Mobilsvar, Moster Karin
Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Har ingen på snabbuppringning
Vad står det i dina påmminelser?
har inga..
Har du privat nr just nu?
AldwIii!

Kommentarer

  • Henrik säger:

    Är det det där du gör i Ånge? :p Lite trist att du flyttade på en gång.. roligt att träffa nytt folk tycker jag :)

    2007-06-21 | 00:25:38
    Bloggadress: http://www.henkan.org
  • sanna säger:

    ja men jag kommer tillbaka!
    ni slipper mig inte så lätt ;P haha!

    2007-06-21 | 17:23:57
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se
  • Henrik säger:

    hehe, okej vad bra! :)

    2007-06-21 | 19:52:57
    Bloggadress: http://www.henkan.org

Kommentera inlägget här: