S A N N A . D

Ordbajsning...

nytt inlägg

Kategori: Allmänt

SÖNDAG

Jag är slut som artist, HAHA! hua..
fredag: lärarmiddag, skojigt värre! Kul att se alla på så bra humör!
och att se att våra mentorer faktiskt blev lite rörda av våran överdrivet
bra framställning av "Det är över nu" . höhö
Blev ruskigt trött och slut, kan det bero på NoF A? Så jag åkte hem o spelade
tv-spel, Jag är KUNG på dr.Mario :D
lördag: lugnt o skönt hela dagen, massa fylltrattar som ringde o berättade
om hur kul de hade osv, men jag låg så bra i min säng jag så!
Fick självklart och som vanligt lite ångest av att ligga inne hela dagen när
det var KALASVÄDER ute. Men jag tog o for till Ånge med halv fem tåget.
När man landade där såg man att alla hade vart med på dagen utom jag iaf,
varenda jävel var KnallRÖD i ansiktet och på armar o ben o allt som de haft
framme, men Foppas glasögonbränna är ju lätt snyggast! haha!

Blev rätt sent men kom tillslut iväg till Jansson, MASSOR med folk.
Hade inte sett hälften av dem förut, men det är skoj med sånt! Markus stog för
underhållningen, RUSKIGT duktig på att sjunga o spela. Sen körde en tjej från
Timrå igång o sjöng o det blev ett himla hålligång!
Träffade Stölle, som jag inte gjort på hundra år, så himla kul! träffade även många
andra som man inte sett på länge. Det är kuuul :)
Trots den goda stämningen och allt de trevliga folket o det bra vädret så lockade
inte ölen speciellt mkt.. så det blev en tidig kväll för mig, var väl hemma och i säng
klockan halv ett. Ungefär samma tid som i fredags.. känner mig lite duktig :P

Idag har värdet vart NAAJS! legat på studsmattan hos mammi och gassat, nästan
äckligt varmt ute alltså. Sen fick jag brumma Alfa hela vägen hem till sundsvall,
sjukt najs. Det gick fort också.. I Like ;D

Jae.. imorn är det sista dagen, sen är det studenten som hägrar, ska bli så sjukt
skönt, men så himla himla tråkigt på samma gång. Det känns som att allt händer
nu, Men jag har funderat och det är faktiskt bara tio mil till ånge, tops 1h med bil,
så jag kommer nog spendera mkt tid i sundsvall ändå :D
Ska packa ur lägenheten till veckan. Det känns väldigt trist.. men men..
I'll be back! Och jag LOVAR

Tråkig sak i helgen var att jag inte träffade grabbarna. Coach Slim o gänget ;)
men jag får förhoppningsvis träffa er på Tisdag? det tycker jag.

Nu ska jag kila tillbaka till mitt fönster och lägga på mig lite mer bränna.
Man vill ju vara solkysst på studenten, Am i right?

Tänkte bara avsluta med något som gör mig glad :D

Oh boy!
Vilket vackert väder, solen skiner idag.
Oh boy!
Inga tunga kläder behövs, och det gillar jag.
Så upp och hoppa, det är sol idag,
och en så'n dag kan man inte ligga och dra.
Nej, lämna det och häng med mig ut
då sommar'n kommer, nu e vinter'n slut.
Oh boy!
Hör på fåglasången, de sjunger så man blir yr.

Oh boy!
Här på trädgårdsgången, går vägen till ett äventyr.
Ja, tänk ändå att man kan bli så glad
av markens blommor och av gröna blad.
Och barnet i en kommer hem igen
till glömda drömmar och till sommaren.
Oh Boy!

Oh boy!
Vilka glada toner, de rycker och spritter i mig.
Oh boy!
Tusen millioner kramar vill jag ge dig.
Ja, tänk att det kan va' så lätt ibland.
Så enkelt som att sträcka ut en hand,
och torka gruset av en barnakind,
och känna värmen från en sommarvind.
Oh boy!
Sikken skänk från ovan de e å leva ida.

Oh boy!
Rena gudagåvan, är det konstigt att jag är glad?
För solen skiner ju, och du är här,
och jorden spinner i sin himlasvär.
Och faktiskt när man mår på detta vis,
är världen nära på ett paradis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: