S A N N A . D

Ordbajsning...

STUDENT

Kategori: Allmänt

STUDENT 05-06-07

Det är jag det. FY FAN VA SKÖNT. haha.
Hade en störtskön dag, hade inte kunnat börja bättre än vad den gjorde.
Hade fint väder, hela klassen i backen på champagnefrukosten,
lika bra när jag kom hem igen o sen bar det av till skolan.
Fotografering, vagnklädning, lunch, nervositet, glädje, sorg och andra saker
stog på schemat. Men tillslut stog vi på plattformen och Sjöng.
LS3 tre oförglömliga år, på gott och ont.

Möttes av kära vänner och familj och ett skitfult plakat, haha!
David, Steve, Acke, Emil, Victor, Mange, Hanna, Moa, Agge, Robert, Matilda,
och moster, kusin, mamma, perra, farmor och Laila.
Åkte till Tunadal o åt o hade väldigt trevligt med nästan alla av ovanstående och
Sven o Emil o mormor var också där..

Kan inte annat än tacka grabbarna så mkt för att de gjorde min student så himla rolig!

Igår var det galej hos mig. Magnus Acke o David kom o väckte mig vid halv nio,
då de suttit utanför min moster sen klockan fyra, haha!
Då började festandet. Hade en väldigt trevlig dag på gräsmattan på baksidan. Full fart hela tiden kan jag lova!
Sen kom mer folk o allt vad najs! Väldigt trevligt :)

Jag, Lina, Malin, Henke, Jocke o Emelie satt hos mig. delade meningar om det
skulle spelas musik eller kollas på fotboll. Men jag tror att det gick bra? :)

Det dök upp ett helt gäng senare på kvällen, o Malin Agge o Niclas också.
Jag har för övrigt allas Autografer.. på magen 8-)

Nä... nu ska jag masa mig in till staden för att träffa storebror.
Och kanske se lite studenter, som har sin lyckliga dag idag!

TACK o adjö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: