S A N N A . D

Ordbajsning...

avisst

Kategori: Allmänt

sannalina
Så var man hemma med hjärnskakning.. HAHA!
Jag antar att det är sådant som händer. I tisdags var jag till skolsyster
på skolan för min huvudvärk hade fortfarande inte gått över, hon
konstaterade då att jag hade hjärnskakning och var tvungen att vara
hemma och vila några dagar. Ok för mig. men självklart bara för att jag
är hemma så har studentmössorna kommit osv. Men imorn kommer jag
nog igen! Pallar inte att vara hemma.. Har iofs fortfarande huvudvärk.. men
vafan.. några magnesyl på det här så ;) Var och åt lunch med pappa o Jerry
förut. Trevligt att träffa borsan som var hemma en sväng. Han ska flytta
tillbaka.. det kan bli skoj. Han kan säkert hjälpa mig ;P

I förrgår hade jag o Lina massa mys. vi skulle plugga, satt hemma hos mig
och fika Te o popcorn med tända ljus o grejer, myspys :)

JAG HAR PANIK! ovanilgt? nej.
Jävla balen nu då.. man ska ha klänning, vara fin i håret, möjligtvis ha
skor, fixa naglar etc etc. Allt de där tjejjockset... måste leta klänning,
och det är nu!

Blåögat är kvar.. det försvinner inte :P HAHA!

Satt o funderade och kom på att på tisdag smäller det, och jag kommer inte
att vara där. Inte Dave heller, inte Captain Tractor heller.. fuck fuckeli fuck fuck.
Istället kommer jag sitta på en kväll på skolan som handlar om Åre. Dra upp alla
minnen igen så man bara vill komma tillbaka.. wey..

Sommaren kommer spenderas i Ånge. Massa jobb jobb jobb..
Och självklart festival. Bandsläpp på tisdag, hoppas och ber att det bara dyker
upp något RUGGIGT bra band som jag bara måste se, så jag måste åka!
annars känns det jobbigt.. Captain ringde igår och berättade vem som kommer
på Peace&Love.. så man kanske måste åka dit också.. hua jag har mkt att stå i.

Nu är det hårdträning och diet som gäller. Fyfan va jobbigt det är att titta på gamla
kort. man kommer fram till hur mkt man har förändrats. och hur mkt tiden har förändrat
det mesta. Jag vill tillbaka. Läste dbinlägg på lunar som jag nämnt i ett tidigare
inlägg.. men fyfan va jag vill tillbaka.. Inga bekymmer. Man levde i nuet..
Va fan gör man nu då?

äh.

Lina - bäst!
Captain tractor - FTW  xD
Hanna - saknas!
alla tjejer i ånge - saknas! (kom fram till det i lördags.. 8-))
alla tjejerna i stan - kung

"weakaskungen" weak..

Känns som jag står med båda fötterna på jorden och det är bra :)

har haft en skön vecka.
tack ;)

Feist - Mushaboom

över och ut!

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    man kan försöka förneka det, men ånge är rätt så kalas ibland. om man vet att hålla sig bladn rätt folk. ;P
    ffs, sluta panika. jag kan sy dig en jäkla klänning. ;P

    2007-03-17 | 14:29:05

Kommentera inlägget här: