S A N N A . D

Ordbajsning...

blablub

Kategori: Allmänt

There was a love affair in this building
The kind of love affair
Which every respectable building must keep as a legend
Slowly festering through an innocent "by the way"
Or "have you heard"


Fick gå hem ensam från skolan idag.. tråk.
Har lovat stefan att jag ska gå med honom till skolan imorn också,
så klockan åtta står han utanför min dörr imorgon, då är det bara att vara klar för start!
haha, vilken jävla start på en dag som jag egentligen skulle ha sovmorgon!

skit o pannkaka (HAHAHA) va skönt det är i detta väder! ville ta en promenad ikväll men det
blev inte av. Jag kom hem efter skolan, handlade o var duktig när jag var påväg hem också,
handlade allt jag behövde. utom toapapper!! jag glömmer nog alltid det >_<
ja btw, det blev ingen promenad för jag kom hem, gjorde mat, la mig på sängen o skulle vila
en stund.. så blev.. ja.. två stunder kanske.. Har sån träningsvärk i stjärten, haha!

Och jag syndade! Jag som tänkte att jag verkligen skulle starta mitt nya liv.. IGEN.. jag tog
o syndade idag..
- "var det bra så"
- "nej ett marlboro menthol också"
BICE! men jag har inte öppnat det, så jag kan fortfarande spara det till helgen! Det ska jag nog göra..
det känns som det blir bäst så.. :P


väldigt många som läser min blogg.. men inte spec många som kommenterar.. det är nog bara Captain Tractor
så det skulle ju vara skoj om ni kunde göra det.. så man har lite koll på vilka som läser den ;P

Ser fram emot helgen också. Jag har sagt att jag inte varit så sugen.. men det börjar ändras.. Hoppas det blir
som jag tänkt.. Man ska aldrig hoppas för mkt.

nwäe, nu kommer Lina snart :D

meh va hänte?

över och ut.

Kommentarer

  • Kusin MALIN säger:

    Jag läääser jag läser ! :P Duktig du är som går promenader hela tiden !! :D har en blogg här ja åxå "MallanM.blogg.se" Men den är lösenordsskyddad, så vill du läsa så kan ja skicka lösen på msn eller nåt ! ;P

    2007-03-29 | 11:19:48
  • Mr secret säger:

    jag dunkade en kommentar för inte så längesen :)

    good shit

    2007-03-30 | 22:56:28

Kommentera inlägget här: