S A N N A . D

Ordbajsning...

freakin' fuckin' Saturday!

Kategori: Allmänt

huuua!
skallebang så det står härliga till och grannarna möblerar om(?) dom för ett jävla liv iaf..
och den här gången beror inte huvudvärken på någon hjärnskakning eller magsjuka eller
något sådant.. den beror nog på alkoholintaget från gårdagen.
Hade en relativt bra dag.. lägg märke till relativt.
Jag var på skolan på morgonen.. Hade introduktion i kursen jag ska läsa nu sista perioden
som heter Natur o Friluftsliv A.. oj. är väl vad jag har att säga om den kursen, haha!
Ja det kommer ju bli en utmaning kan jag ju säga! jag måste ta fram cykeln och börja vänja mig,
hatar nog att cykla länge.. haha och jag ska cykla <4 mil. weey. sen äre vandring och klättring och
shiet i två dagar.. keewl! Det blir nog roligt. var ju en schysst grupp i alla fall :D
efter den lektionen gjorde jag lite nytta sen åkte jag o Lina ner på stan. shoppade lite o provade
ett nytt café, jag gillade det.. vet inte vad Lina tyckte riktigt, men jag går gärna tillbaka :)
I alla fall.. nu kommer jag till det som gjorde att dagen inte blev helt bra.
Jag ville gå på innebandy klockan tre, Västernorrland-Uppland. Och som vanligt när jag vill gå,
så är det ingen annan som vill gå! Jag frågar verkligen alla, och ingen ville gå.
Sen kom jag på att Johan surrat något om det på skolan, så jag ringde honom o vi bestämde att
vi skulle ses klockan tre utanför sporthallen. BRA! Tyckte jag! Blev lika glad som jag alltid blir när jag
lyckas få med mig någon efter flera timmars försök och tjat :P
Så självklart åkte jag in o stog där klockan tre. Men det kom ingen johan. och han svarade inte i telefon.
satt o pratade med Lina som jag alltid gör när jag inte har något bättre för mig :)
Efter en timmes väntande och X antal upprigningar, så sket jag i det. Jag gick in ensam för jag kunde ju
lika gärna gå in när jag ändå var där. Så jag satt o kikade på matchen. Halva andra och hela tredje..
Alldeles ensam. Kewl! haha! Men men.. skam den som ger sig... men arg var jag. Allra helst när folk
inte svarar på mobilen när jag vet vad dom gör.. det är ju liiite irriterande. Bit ihop.
Åkte iaf hem efter matchen. Bytte om och gick till Lina. Jag o Agge var där o dona innan, sen gick vi till Malin.
Förfest. Där var Malin Malin Niklas Kim och Tina. Skojigt värre! Sen blev det krogen..
har väl inte så mkt att berätta om det. Det var som vanligt. Fan va jag har lessnat på krogen... var har alla
hemmafester tagit vägen? "det var bättre förr..."

AJ! kom just på.. jag och Lina gjorde våran.. "grej".. igår.. jag har blå knogar idag. Och det gör ONT! sällan..

idag vet jag inte vad som händer. .. ville gå på innebandy som började vid elva.. men idag är det väl inte ens
lönt att fråga någon.. tror inte att någon är vaken ens en gång.. själv har jag kollat på film o suttit vid datorn
o sörplat juice hela morgonen.. försökt tänkt på annat medans grannarna donar.. Störandedeluxe!
Kanske blir utgång. Kanske blir film. Men alla bra filmer var på teve igår.. huh.. alltid när man ska ut :P

nja.. nu blire nog sängen igen. mysa lite :D

the nightmare before christmas - har du inte sett den så se den! jag har sett den 100ggr! MKT bra!


meh va hänte?

Över och Ut.

Kommentarer

  • Mr Secret säger:

    hmm the nightmare before christmas är nåt som måste fixas.

    Knoggarna? w00t :D

    2007-03-31 | 11:58:58

Kommentera inlägget här: