S A N N A . D

Ordbajsning...

bakisAB

Kategori: Allmänt

Forgive, sounds good.
Forget, I'm not sure I could.
They say time heals everything,
But I'm still waiting


Trött - Jag? Neee... Joh!

Gårdagen var det full fart, från morgon till kväll skulle man kunna säga,
eller ända tills idag förresten! Var på skolan, ner på stan - mösspåtagning!
kewl.. eller? kallt som fan var det!  Upp på skolan igen o hade religion.. kul.. Nej !
Efter det sprang jag o Malin ner på stan, och sen vart det full fart!
Tokstressade, klockan var tjugo över tre, och mellan 15:20 och 16:00 hann vi
med att gå på bankomaten, väskshopen, Åhléns, MQ, Zara och accent för att leta
en väska till mig, sista stället hittade jag en på!
Vi hann även med att springa upp till köpmangatan o hämta en sak åt Malin,
så vi var väldigt snabba för vi hann med 16bussen ^^
kom hem, duscha, städa undan lite, greja med musiken, sen kom Anna, drack vin ^^
Sen kom Malin, sen kom Madde, sen kom Lina o Malin o sen Agge!
Ferk!  gick o hälsade på grannen ^o)
UDDA... det görs nog inte om, speciella människor...
Åkte in till stan, gick på Trappen o såg Takida, väldi roligt! Var där resten av kvällen,
träffade massa folk som man inte träffat på länge. Träffade Krille! det var kul!
träffade Bea! Också skoj, träffade även Johan. haha!
Jae.. Hade värdens fight igår, så jävla ledsen men jag hoppas att det inte ska bli
nå av det här, allmänt dumt tycker jag... jag vet inte?

Lina har för övrigt klarat sitt uppdrag - jag kan dricka kaffe!
Har jag klarat mitt uppdrag då? Jarå ;)

Jag måste byta spellista i min winamp.. NU

Jag Vill så Gärna Berätta ;)




RogeröverochRogerut.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Du har klarat uppdraget :P
    Det som hände, de är väl bra nu hoppas jag ?! : )

    2007-05-18 | 02:55:27

Kommentera inlägget här: