S A N N A . D

Ordbajsning...

chsallad

Kategori: Allmänt

Det har varit det ljusa i min dag idag.
Min tonfisksallad utan majs o oliver med grovt o vitlök ;)
haha, och sällskapet såklart! Lina, Agge o Malin!

Kan börja med att berätta att jag kunde sova före klockan tolv inatt! WOHOO!
Lagomt nöjd liksom, men till vilkens lycka då? Jag försov mig imorse och har
varit aptrött hela dagen.. Men jag kunde ju iaf sova.. det är det som räknas! eller?

Kom till skolan i ganska god tid iallafall.. Var med på genomgång av cykelslangsbyte
så jag lärde mig en ny sak idag! Jag har iaf sett hur man gör.. så jag borde kunna..
efter det blev det inte mkt gjort på några timmar.. vid tolv fick vi se en film som lärarna
gjort på deras cykling inför klassikern nästa vecka.. kul? njaaa.... inte direkt.
Gjorde klart frågorna med Malin sen gick vi ner på stan.
Som jag tidigare nämnt åt vi på CH, sen gick jag o köpte grejs till håret för balen..
Emma ska kika imorgon på hur vi ska göra ! Och på tal om hår var jag ju till Gunilla igår,
hon blev mäkta brydd när hon fick reda på vem jag var, men kul var det!
Något som var mindre kul var mitt hår.. Även om jag vet att du skämta Krille så är det så
jävla sant.. så det blir slingor i ett försök att få bort detta så snart som möjligt xP

kom hem med halv fem bussen igår ändå. Det var bra ^^

Du ringde mig idag.. jag hade inte ens mage att skälla på dig eller berätta
varför jag inte ringt.. Jag tycker du borde fatta det själv. Jag är Tom.


Kvällen är fortfarande oklar.. Jag är helt slut, har sovit typ två timmar nu på em, väldigt
skönt faktiskt! så vi får väl se. Lär nog ligga i soffan större delen!

AH! jag bröt en nagel påväg till bussen >_<

I had the most awkward busride today... 8-)


Dagens låt The Mars Volta - The Widow


ÖverochUt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: