S A N N A . D

Ordbajsning...

det är alltså fredag nu?

Kategori: Allmänt

Många timmar sedan jag sa att jag skulle lägga mig..

Som vanligt blir det inte som jag säger när det handlar om att sova..
Hoppas bara på att jag inte hamnar i den svackan igen att jag
inte kan sova på nätterna.. då bryter jag fan ihop! meen, under den
tiden så var jag ju även pigg på dagarna, så det kanske skulle vara bra!

Jag är förkyld. Eller, så är det helt enkelt som Lina säger, att jag är
allergisk mot Pollen. Vilket jag inte tror. För jag vill inte att det ska vara så..
men jag är ruggigt snorig osv. Men tänker man efter så beror det nog på
att jag hade lite lite kläder på mig under tiden vi var ute i måndags!
För man får inte ont i halsen av pollen xP

Det var mäkta trevligt att ha sandra här under valborg känner jag, för nu
ska jag hem till ånge o hon är inte hemma! Hon är i Skottland!!
Hoppas du har trevligt, favvosandra! ;P

Har diskat o städat klart lägenheten, så det blir skönt att komma hem på
söndag. Skulle jobba lör-sön, men Thidan (chiiieefen) ringde förut och surra
och det reslulterade i att jag ska jobba imorgonkväll också 18-22... hua..

ska för övrigt komma ihåg att ta med saxen hem imorn, ska klippa brorsaan
och färga håret på han.. Kool. Hoppas systeryster är hemma också!

"I hope you had the time of your life"

jae.. mkt att tänka på, mkt att hinna med, mkt att ta in, mkt att smälta och tänka över.
Det är så det ser ut just nu.

Ja.. jag vet inte vad jag ska skriva. Har tusentals saker ikväll med som jag
bara skulle vilja plita ner.. meen, neäh! antingen så kan jag inte, eller så får jag inte,
eller så orkar jag helt enkelt inte.
Ja, det finns väl inget som säger att jag inte Får skriva saker, men lite moral har man ju..

Min nya telefon sög. Men den är fiin  (HAHA, tänker på steve när jag säger så!)

btw,
"hon som får alla människor att skratta, närsomhelst"
lästa jag om mig själv idag, det var lite roligt. Det kändes bra ^^,

nä, sängen väntar, även om den är hård och obekväm när jag är ensam xP

överochut sanna D.

du finns i mina tankar...



(allt det här skrev jag inatt vid ettiden men det gick inte att uppdatera då >_<)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: