S A N N A . D

Ordbajsning...

första hjälpen fotboll och hockey

Kategori: Allmänt

Det är vad denna dag har bjudit på.

Började med att åka upp på skolan och leta reda på en videokamera..
vilket bevisligen är mkt lättare sagt än gjort! Men efter många om och men
(och efter mickes kafferast...) så kunde han äntligen hjälpa oss att få fram den.
När vi väl fått kameran åkte jag Lina o Johan hem till Johan och spelade in..
ja.. en ruggigt bra film! haha! Hualigen, vi får se vad det blir av detta ^^

På eftermiddagen hade vi fotbollsturnering med skolan på Västhagen (westhagen?)
anyhow, vårat lag rockade! jag satt på bänk o var supporter, det var nog till mkt
stor del därför vårat lag var så bra! förlorade de två första matcherna, men vafan, sista
matchen kickade vi ASS och det är det som räknas!

Efter det blev det en promenad hem med Malin o Lina, slängde i mig en bit mat
när jag kom hem och sen däckade jag på soffan. Lagomt brydd när jag svarade telefon
och frågade vad klockan var.. jag hade sovit 45min! (jag trodde faktiskt inte på att klockan
var halv 8, sådeså xP) Resterand tid av kvällen har bara bestått av en helt enastående
hockeymatch av Sverigen , sopa mattan (isen) med Slovakien liksom!  även en hel del mys!

Och nu börjar det dra ihop sig mot natten igen och jag ska krypa ner i min säng..
Hoppas på att kunna få sova lite mer inatt än den senaste... och den innan det..
Jag ska upp på skolan o dona med en uppgift imorn på förmiddagen, sen bär det av mot
Gunilla.. Får se hur det slutar! Blir förmodligen något fegt som vanligt.. men man vet aldrig,
jag är inte den som är den.. jag är den andra!


Det var väl i stort vad ni får veta om mitt liv idag.. nothing left to say..
så sov gott u all!

Kan inte sluta lyssna på Time of your life med Green Day

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: