S A N N A . D

Ordbajsning...

hidden track

Kategori: Allmänt

Igår..
Igår var vi hos Dave o förferkade, mkt mkt roligt, som vanligt!
Sen blev det smittis, väldi skoj! orkar inte direkt gå in på allt
vad som hände, men en vanlig utekväll i Ånge liksom!

Idag, vaknade med betongkepsen på, skulle jobba,.. wphoo!
När jag jobbat två timmar kändes det som jag hade varit där i
typ Sex timmar... men det var sex timmar kvar.. hua.. men men,
jag överlevde!

Jag o Sandra gick hem till mig efter jobbet, härja på lite..
Sen gick vi till Dave, där har vi spenderat hela kvällen,
kollat på fula filmer, haft Silverfangtävling, haft böghög osv..

-SMURF!!
- Vafan, PANG är väl inget ord?
- Nej... Det är en VOKAL..!

Oh hua, va kul det är !

har även kollat på bilder från hultan, snacka om att längta tillbaks!
Men inget sånt i år..
Har fått mitt schema för sommaren, är ledig midsommar, jobbar
helgen jag vill vara ledig, och är ledig tre helger efter, kewl..
Men om jag har tur så kan antingen Emil eller Malin byta med mig!
Jag måste ju bara vara ledig.. för då ska jag o sandwa på
Metaltown/PierPressure

A.. så är det.

nu ska jag sova för jag ska upp klockan sju imorn.. jobb.. wiie!
eller?

Kom att tänka på hur lite tid det är kvar.. hua.. knuten drar ihop sig.

För övrigt har det hänt en massa saker, och det är inget jag mår bra
utav.. Men det är bara att följa mottot... Bit ihop
Men det funkar inte alltid..  tiden brukar lösa det mesta.. just därför
blir det jobbigt när tiden inte räcker till.. 

          
         
    

överochut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: