S A N N A . D

Ordbajsning...

incubus

Kategori: Allmänt

love hurts.


Jag är tom. eller nej, jag är full av saker!
Fast det kvittar ju..
Vet inte om jag ska vara glad, eller ledsen..
och den enda jag kan vara besviken på är mig själv.
JAg vet inte om man ska följa sitt motto i såna här
situationer o bara säga bit ihop? eller får man vara
deppig ibland? Allra helst nu i dessa tider när allt
ska vara så himla bra.. vilket det just nu inte är.
Blir skönt att komma hem till sandra i helgen!
Vi har planerat den redan!

Ånge i helgen, jobb, kulturnatt och vin o mys!
måndag packning o förberedning,
tis-tors högakusten! cykling, vandring, klättring
fredag lärarmiddag,
lördag träslaget!
söndag bakisdag hos mammi,
måndag, fest?
tisdag
STUDENTEN!

Så himla lite tid kvar.. så himla lite..

kommer sakna er.
  <3



uppdate:

Tre små samtal kan ljusa upp så mkt.

Lina Sandra och Vännen min - Tack!

sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: